Έρχονται Τα Νέα Opel Movano Και Movano-e

Η Opel παρουσίασε τη νέα γενιά του Movano, το οποίο προέκυψε μέσα στους κόλπους της μητρικής εταιρείας, του Ομίλου Stellantis. Η πιο μεγάλη είδηση όμως είναι, η δημοσίευση των πρώτων πληροφοριών του νέου Movano-e, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος της γερμανικής μάρκας στην κατηγορία των μεγάλων van.

Σημειώνεται, πως τα νέα Movano και Movano-e αναμένονται στις εκθέσεις των διανομέων της Opel αργότερα μέσα στη χρονιά, ενώ αξίζει να υπενθυμιστεί το γεγονός πως ολόκληρη η LCV γκάμα της μάρκας θα προσφέρει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση μέχρι το τέλος της χρονιάς. Επιπλέον, η Opel έχει ανακοινώσει ότι θα προσφέρει μία ηλεκτροκίνητη έκδοση με κάθε σειρά επιβατικού και LCV μοντέλου μέχρι το 2024. Υπενθυμίζεται, ακόμα, πως πριν από λίγες ημέρες η Opel παρουασίασε το ηλεκτροκίνητο Vivaro-e σε υδρογονοκίνητη έκδοση με κυψέλες καυσίμου.

«Το νέο Opel Movano-e ολοκληρώνει τη γκάμα ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων μας. Οι εταιρικοί πελάτες μας από το χώρο της βιομηχανίας και του εμπορίου μπορούν πλέον να πραγματοποιούν τις μεταφορές τους με μηδενικούς ρύπους. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η νέα γενιά Movano θα κερδίσει πρόσθετο μερίδιο αγοράς για τη μάρκα» δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller.

Κατά τα γνωστά από τα «αδελφά» Peugeot e-Boxer και Citroen e-Jumper, το ολοκαίνουργιο Opel Movano-e εξοπλίζεται με την ηλεκτρική γραμμή κίνησης του ομίλου, απόδοσης 90 kW (122 hp) ισχύος και 260 Nm ροπής, με τη μέγιστη ταχύτητα να ελέγχεται ηλεκτρονικά στα 110 χλμ./ώρα.

Ανάλογα με την έκδοση, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μπαταριών ιόντων λιθίου 37 kWh και 70 kWh για αυτονομία (ανάλογα με το προφίλ οδήγησης και τις επικρατούσες συνθήκες) μέχρι 117 ή 224 χλμ., αντίστοιχα (συνδυασμένος κύκλος WLTP).

Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες κάτω από τον χώρο φόρτωσης για να μην περιορίζουν τη χρηστικότητα, με οφέλη και στη σταθερότητα του οχήματος όταν στρίβει ή δέχεται πλευρικούς ανέμους, ακόμα και όταν είναι πλήρως φορτωμένο. Ένα προηγμένο σύστημα αναγεννητικής πέδησης, που ανακτά την ενέργεια η οποία παράγεται κατά το φρενάρισμα ή την επιβράδυνση, αυξάνει περαιτέρω την απόδοση.

Η ιπποδύναμη του κινητήρα των 2,2 λίτρων κυμαίνεται από 88 kW (120 hp) έως 121 kW (165 hp). Η δε ροπή αποδίδεται από τα 300 Nm στις 1.500 στροφές, έως τα 370 Nm στις 1.750 στροφές.
Η ιπποδύναμη του κινητήρα των 2,2 λίτρων κυμαίνεται από 88 kW (120 hp) έως 121 kW (165 hp). Η δε ροπή αποδίδεται από τα 300 Nm στις 1.500 στροφές, έως τα 370 Nm στις 1.750 στροφές.

Οι εκδόσεις panel van προσφέρονται σε τέσσερα μήκη (L1-L4) και τρία ύψη (H1-H3), με μέγιστη ικανότητα φορτίου από 8,0 έως 17 κ.μ..
Οι εκδόσεις panel van προσφέρονται σε τέσσερα μήκη (L1-L4) και τρία ύψη (H1-H3), με μέγιστη ικανότητα φορτίου από 8,0 έως 17 κ.μ..

Το μεικτό βάρος του νέου Movano ποικίλει από τους 2,8 έως τους 4 τόνους, ενώ το ωφέλιμο φορτίο φτάνει μέχρι και τους 2,1 τόνους.
Το μεικτό βάρος του νέου Movano ποικίλει από τους 2,8 έως τους 4 τόνους, ενώ το ωφέλιμο φορτίο φτάνει μέχρι και τους 2,1 τόνους.

Η στάνταρ καμπίνα περιλαμβάνει μία σειρά τριών καθισμάτων, ενώ η δεύτερη σειρά της προαιρετικής έκδοσης crew cab, προσφέρει καθίσματα για τέσσερις ακόμα επιβάτες.
Η στάνταρ καμπίνα περιλαμβάνει μία σειρά τριών καθισμάτων, ενώ η δεύτερη σειρά της προαιρετικής έκδοσης crew cab, προσφέρει καθίσματα για τέσσερις ακόμα επιβάτες.

Οι εκδόσεις πετρελαίου του νέου Movano

Πέραν της ηλεκτροκίνησης, το νέο Movano μπορεί να αποκτηθεί και με εξελιγμένα, αποδοτικά πετρελαιοκίνητα σύνολα, τα οποία πληρούν τα πρότυπα εκπομπών Euro 6d. Η ιπποδύναμη του κινητήρα των 2,2 λίτρων κυμαίνεται από 88 kW (120 hp) έως 121 kW (165 hp). Η δε ροπή αποδίδεται από τα 300 Nm στις 1.500 στροφές, έως τα 370 Nm στις 1.750 στροφές. Με την κίνηση στους εμπρός τροχούς, όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 6τάχυτα μηχανικά κιβώτια.

Οι εκδόσεις panel van προσφέρονται σε τέσσερα μήκη (L1-L4) και τρία ύψη (H1-H3), με μέγιστη ικανότητα φορτίου από 8,0 έως 17 κ.μ.. Οι πόρτες της έκδοσης H3 έχουν ύψος 2,03 μέτρα -που αποτελεί την καλύτερη τιμή στην κατηγορία- και σε συνδυασμό με τις πίσω πόρτες που ανοίγουν μέχρι 180 μοίρες (προαιρετικά μέχρι 270 μοίρες) απλοποιούν τη διαδικασία φόρτωσης. Το μεικτό βάρος του νέου Movano ποικίλει από τους 2,8 έως τους 4 τόνους, ενώ το ωφέλιμο φορτίο φτάνει μέχρι και τους 2,1 τόνους. Η κλούβα διαθέτει χαμηλό κατώφλι φόρτωσης στα 494 χλστ., πλάτος μεταξύ των θόλων στα 1.422 χλστ. και μεταξύ των πάνελ στα 1870 χλστ.

Η στάνταρ καμπίνα περιλαμβάνει μία σειρά τριών καθισμάτων, ενώ η δεύτερη σειρά της προαιρετικής έκδοσης crew cab, προσφέρει καθίσματα για τέσσερις ακόμα επιβάτες. Για να μπορεί να ικανοποιεί ιδιαίτερες απαιτήσεις, το νέο Movano διατίθεται επιπρόσθετα σε εκδόσεις chassis cab, chassis crew cab και floor cab με μία σειρά τριών καθισμάτων. Το νέο LCV της Opel μπορεί φυσικά να αποτελέσει τη βάση για μία ευρεία γκάμα μετατροπών, μεταξύ των οποίων ανατρεπόμενα ή με ανοιγόμενα πλαϊνά τμήματα και campers.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>