Γρήγορη Παρουσίαση Volvo S60 T8 Plug-in Hybrid

Σε μια εποχή κατά την οποία τα SUV και τα Crossover έχουν σαρώσει τα πάντα, υπάρχουν περιπτώσεις που ξεχωρίζουν, καθώς προσφέρουν αυτό το κάτι διαφορετικό που δεν μπορείς να βρεις σε ένα τζιποειδές: την οδηγική απόλαυση, ακόμα και ψείγματα σπορτίφ αίσθησης.

Και το νέο S60 που επιλέξαμε για το οδοιπορικό μας στην Πύλο έχει ακριβώς αυτά τα χαρακτηριστικά, ιδίως στην κορυφαία PHEV έκδοση Τ8, με την οποία μπορείς να ταξιδέψεις πολύ άνετα, γρήγορα, οικονομικά και με ασφάλεια.

Το νέο Volvo S60 T8 Plug-in Hybrid ταξιδεύει με κορυφαία ποιότητα κύλισης, ασφάλεια και οικονομία, τη στιγμή που ο δυνατός κινητήρας κάνει ακόμη πιο γρήγορα τα μεγάλα ταξίδια.
Το νέο Volvo S60 T8 Plug-in Hybrid ταξιδεύει με κορυφαία ποιότητα κύλισης, ασφάλεια και οικονομία, τη στιγμή που ο δυνατός κινητήρας κάνει ακόμη πιο γρήγορα τα μεγάλα ταξίδια.
Το σουηδικό σεντάν εντάσσεται στη νέα γκάμα Recharge της Volvo και, επί της ουσίας, αφορά σε ένα plug-in hybrid αυτοκίνητο. To υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει μπαταρία ιόντων λιθίου 11,6 kWh που μπορεί να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 59 km (WLTP), θερμικό 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.969 cc με υπερσυμπιεστή και τούρμπο, ισχύος 303 PS και 400 Νm, που μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων μεταφέρονται στους εμπρός τροχούς, και έναν ηλεκτρικό κινητήρα ο οποίος είναι τοποθετημένος ανάμεσα στους πίσω τροχούς, με απόδοση 88 PS και 240 Nm.

Η συνολική απόδοση του συστήματος είναι 390 PS και 640 Νm, εξωπραγματική θα λέγαμε για ένα οικογενειακό σεντάν μήκους 4,7 m, βάρους 2 τόνων και μάλιστα με «οικολογικό» χαρακτήρα.

Ωστόσο, ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει και χαμηλές εκπομπές ρύπων (40 gr), αλλά και κορυφαίες επιδόσεις, με τη διαδικασία της επιτάχυνσης να ολοκληρώνεται σε μόλις 4,6 sec. Στην πράξη, το S60 T8 Twin Engine Recharge είναι ένα ευχάριστο πολυτελές σεντάν για τις καθημερινές σου μετακινήσεις στην πόλη, όπου μπορείς να κινηθείς με μηδενικούς ρύπους, εφόσον επιλέξεις το πρόγραμμα ECO και έχεις φορτισμένη την μπαταρία.

Να σημειωθεί πως το αυτοκίνητο ξεκινά με προεπιλεγμένο το πρόγραμμα Hybrid, με τον ηλεκτροκινητήρα εδώ να συνεισφέρει στις εκκινήσεις δίνοντας πρόωση στον πίσω άξονα. Με αυτό το πρόγραμμα, στην πόλη θα δεις καταναλώσεις στην περιοχή των 7-7,5 λίτρων, ενώ στον αυτοκινητόδρομο και με σχετική πίεση ταξιδέψαμε με μεικτή κατανάλωση στα 8,0 έως 8,7 λίτρα.

Το υβριδικό σύστημα δεν αφήνει ποτέ την μπαταρία χωρίς ρεύμα, η οποία μπορεί να ανακτά ενέργεια ακόμα και από την κινητήρα, ώστε η ενεργή τετρακίνηση που προσφέρουν οι δύο κινητήρες να είναι πάντοτε σε λειτουργία.

Ποιότητα κύλισης που συναντάς σε ακριβά αυτοκίνητα, εξαιρετικό κράτημα σε όλες τις περιπτώσεις, λόγω τετρακίνησης και στιβαρού πλαισίου και σχετική ευελιξία, παρά τις μεγάλες διαστάσεις του χαρακτηρίζουν αυτό το Volvo.

Εξαιρετικό βαθμό παίρνει και η ποιότητα κατασκευής και η συναρμογή των υλικών, πραγματικά αψεγάδιαστη, με την έκδοση R-Design να προσφέρει αυτό το κάτι παραπάνω σε αισθητική και ουσία (σπορ σαλόνι, ανάρτηση, κ.ά.).

Με 61.832 ευρώ μπορείς να αγοράσεις ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, ηλεκτρική αυτονομία 59 km, πανίσχυρο και πιο ευχάριστο οδηγικά από όσο ένα αντίστοιχο SUV.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>