Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V e:HEV

Από Autotriti

Η Honda έχει αποχαιρετήσει από καιρό το diesel, προβάλλοντας έναν πιο οικολογικό χαρακτήρα και επενδύοντας στον εξηλεκτρισμό της γκάμας. Τρανό παράδειγμα, μετά το αποκλειστικά υβριδικό Jazz και το ηλεκτρικό Honda e, η 5η γενιά του CR-V, ενός από τα πιο «παραδοσιακά» SUV της αγοράς που εισέρχεται στην υβριδική οικογένεια e:HEV και αφήνει πίσω του τα «Hybrid» λογότυπα. Στα χέρια μας βρίσκεται η τετρακίνητη έκδοση στο πληρέστατο εξοπλιστικό επίπεδο Elegance, της οποία το κόστος κτήσης ξεκινά από τα 44.550 ευρώ (από 37.450 ευρώ το δικίνητο στην εισαγωγική Comfort), τιμή που μπορεί να μην ακούγεται ως δέλεαρ, αλλά συνοδεύεται από ένα πλούσιο από κάθε άποψη πακέτο. Μάλιστα, για πρώτη φορά λανσάρεται και μια σπορτίφ έκδοση Sport Line με έξτρα κόστος 2.000 ευρώ για όσους αναζητούν ένα κάπως πιο «άγριο» look.

Διακριτικές αλλαγές εξωτερικά, ποιοτικό & ευρύχωρο μέσα
Αισθητικά, τα έμπειρα μάτια θα ξεχωρίσουν τα νέα λογότυπα της Honda με μπλε περίγραμμα εμπρός και πίσω, ως ένδειξη χαμηλών ρύπων, καθώς επίσης και την επιγραφή e:HEV στο πίσω μέρος. Από εκεί και πέρα, το μήκους 4,6 μέτρων ιαπωνικό SUV διατηρεί αυτούσια τη δυναμική του εμφάνιση με άσσο στο μανίκι τις ενεργές γρίλιες που ανοιγοκλείνουν ανάλογα με τις ανάγκες για αεροδυναμική και ψύξη.

Το εσωτερικό κινείται στα επίπεδα του premium με ποιοτικά υλικά και στιβαρή συναρμογή, ενώ και τα επίπεδα εργονομίας βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα. Το infotainment θέλει όμως χρόνο μέχρι να συνηθίσεις την λογική του, ενώ η απόκριση και η ευκρίνεια της οθόνης είναι καλή. Σημείο κλειδί της καμπίνας οι βασιλικοί χώροι για 5 ενήλικες επιβάτες εμπρός και πίσω, αλλά και για τις αποσκευές (πορτ-μπαγκάζ 497 λτ.).

Αρχοντικό εντός & εκτός δρόμου με 184 «καθαρούς» ίππους
Από τα πρώτα κιόλας μέτρα οδήγησης καταλαβαίνεις ότι το CR-V e:HEV έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και πατά αρχοντικά στο δρόμο ανεξαρτήτως τερέν. Οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και τα 200 χλστ. απόστασης από το έδαφος του δίνουν το πλεονέκτημα να «σιδερώνει» τις όποιες ανωμαλίες εντός και εκτός δρόμου. Σε off-road καταστάσεις, το ιαπωνικό SUV νιώθει σαν στο σπίτι του και το μόνο «φρένο» θα μπει από τα ασφάλτινα ελαστικά. Από την άλλη, στο δρόμο, ακόμα και αν ο οδηγός έχει… κέφια, θα του επιτρέψει να κινηθεί με ασφάλεια σε στροφοδιαδρομή χωρίς περιττές κλίσεις, ενώ ο συνδυασμός του καλού σε πληροφόρηση τιμονιού, της τετρακίνησης και του υβριδικού συστήματος των 184 ίππων θα συνεργαστεί με τον βέλτιστο τρόπο. Τα επίπεδα ηχομόνωσης είναι σε πολύ καλό επίπεδο, ακόμα και όταν ο βενζινοκινητήρας δουλεύει υπερωρίες στην επιλογή «Sport» ή στο «Normal» με το γκάζι βυθισμένο.

Όσον αφορά στο υβριδικό σύνολο, το γνώριμο σύστημα Intelligent Multi-Mode Drive (i-MMD) της Honda με τον 2λιτρο βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα συνεργάζονται με ένα σοφιστικέ σύστημα μετάδοσης, χωρίς κιβώτιο με γρανάζια, για την πιο ομαλή μεταφορά της ροπής. Συνδυαστικά αποδίδει 184 άλογα με 315 Nm ροπής, ενώ μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 2 χλμ.. Σε επίπεδο κατανάλωσης, οι μετρήσεις μας έδειξαν 7,1 λτ./100 χλμ..

Η γνώμη μας
Το υβριδικό Honda CR-V e:HEV αποτελεί μια καλή επιλογή στα μεσαία SUV συνδυάζοντας οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου, καλές επιδόσεις, άπλετους χώρους, σιγουριά και άνεση στο δρόμο και πλήρη εξοπλισμό. Η τιμή του είναι λίγο πικάντικη στο μάτι, όχι όμως τόσο για όσα συνολικά προσφέρει.

+ Ποιότητα κύλισης, κατανάλωση, άνεση, χώροι, off-road ικανότητες λόγω τετρακίνησης, εμφάνιση, επιδόσεις
– Κόστος αγοράς, απουσία ρεζέρβας, μενού infotainment

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>