Η εκτίμηση για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

O αρχιμηχανικός της Nissan, υπεύθυνος για τα GT-R και Leaf, θεωρεί πως στο μέλλον οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα εξυπηρετούν ρόλο range extender

Ο Naoki Nakada, αρχιμηχανικός της Nissan που έχει σημαντική συμβολή στην εξέλιξη των Νissan GT-R και Leaf πιστεύει ότι τα range extenders είναι η καλύτερη λύση.

Η λειτουργία με άλλα λόγια των κινητήρων εσωτερικής καύσης ως «φορτιστές» για τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι ο ρόλος που τους δίνει την καλύτερη προοπτική για το μέλλον. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που συνεχίζουν να κερδίζουν δημοτικότητα, με ορισμένους κατασκευαστές να ανακοινώνουν την πλήρη διακοπή των μοντέλων κινητήρα εσωτερικής καύσης στο εγγύς μέλλον, δεν θα είναι λόγος για να «εξαφανιστούν» οι κλασικές μονάδες παραγωγής ισχύος των αυτοκινήτων. Τουλάχιστον μέχρι να μειωθεί το κόστος παραγωγής των μπαταριών, ο ρόλος τους θα είναι πραγματικά καίριος για την ύπαρξη ακόμα και των ίδιων των ηλεκτρικών.

Όπως και η Toyota, έτσι και η Nissan υπολογίζει πως έχει ακόμα μέλλον η κατηγορία των υβριδικών και τώρα η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία μα επιτρέπει να μάθουμε ότι υπάρχει κάτι παραπάνω από απλός σύνδεσμος μεταξύ της μηχανολογικής ομπρέλας κάτω από την οποία βρίσκεται τόσο το e-Power σύνολο του Leaf, όσο και το εξαιρετικό twin-turbo V6 σύνολο του GT-R. Ο Naoki Nakada είναι ο άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για μεγάλο μέρος της εξέλιξης του e-Power, ενώ ως ένας από τους κορυφαίους μηχανικούς της Nissan, ο Nakada είχε σημαντικό μερίδιο ευθύνης στην εξέλιξη πολλών κινητήρων εσωτερικής καύσης, μεταξύ των οποίων είναι και ο VR38DETT twin-turbo V6 του GT-R.

O ίδιος λοιπόν αναφέρει πως «ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο από τη Nissan δεν πρέπει μόνο να είναι φιλικό προς το περιβάλλον αλλά και να είναι διασκεδαστικό και συναρπαστικό στην οδήγηση». Αναγνωρίζοντας τα επιτεύγματά του, η Nissan κάλεσε τον Nakada να διοχετεύσει τις γνώσεις του ώστε να δώσει στους οδηγούς την απόκριση και την ησυχία ενός ηλεκτρικού οχήματος, με τη χαρά της απόδοσης ενός παραδοσιακού κινητήρα. Το αποτέλεσμα ήταν το σύστημα μετάδοσης e-Power. Η ιδέα του e-Power ήταν εντελώς διαφορετική από ένα τυπικό υβριδικό σύστημα.

Για να διατηρηθεί μια πλήρως ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης, ένας ηλεκτροκινητήρας υψηλής απόδοσης τοποθετείται ως ο μοναδικός πάροχος ισχύος στους τροχούς. Ταυτόχρονα, ένας ενσωματωμένος κινητήρας εσωτερικής καύσης φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου που τροφοδοτεί τον εν λόγω ηλεκτρικό κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι μια οδηγική εμπειρία παρόμοια με αυτή ενός πλήρως ηλεκτρικού οχήματος, χωρίς κανένα άγχος αυτονομίας. Το μόνο που χρειάζεται για να συνεχίσετε το κάθε ταξίδι, είναι μια επίσκεψη στο πρατήριο καυσίμων για να ανεφοδιάσετε τον κινητήρα που παίζει το ρόλο γεννήτριας για να φορτίζει τις μπαταρίες.

«Το E-Power μοιάζει με ένα απλό σύστημα που είναι εύκολο να αναπτυχθεί», λέει ο Nakada. «Στην πραγματικότητα, είναι ακριβώς το αντίθετο. Πρέπει να επιτύχουμε τη σωστή ισορροπία μεταξύ της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας και της παραγωγής της, να διασφαλιστεί ο τέλειος συνγχρονισμός για τη λειτουργία του βενζινοκινητήρα και να αντιστοιχίσουμε τη χωρητικότητα της μπαταρίας με τον τύπο του αυτοκινήτου. Πολλή από τη διαδικασία της εξέλιξης του συστήματος, πήγε στην τελειοποίηση της εμπειρίας των πελατών». Η Nissan λανσάρει αυτοκίνητα e-Power για την ιαπωνική αγορά από το 2016. Είχαν αρκετά μεγάλη επιτυχία, και ο Nakada πιστεύει ότι επειδή η τρέχουσα υποδομή των δικτύων ηλεκτρισμού σε μεγάλες περιοχές του πλανήτη δεν μπορεί να φιλοξενήσει έναν κόσμο ηλεκτρικών οχημάτων, το e-Power είναι η επόμενη καλύτερη εναλλακτική λύση.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>