Η ηλεκτρική Nεα Κατηγορία είναι το μέλλον της BMW

Μετά το i4 και το iX, η BMW δρομολογεί μια σειρά ηλεκτρικών μοντέλων που θα διαμορφώσουν τη συνολική γκάμα των μοντέλων της.

Η επιτάχυνση του προγράμματος μετάβασης στην ηλεκτρική εποχή για τη BMW σημαίνει πως έχουμε μπροστά μας μια πολύ ενδιαφέρουσα γκάμα.

Σύμφωνα με τον Frank Weber, επικεφαλής μηχανικό της BMW, η γκάμα θα διαχωριστεί στην ηλεκτρική πλευρά των μοντέλων της BMW με την ολοκαίνουργια πρόταση να είναι γνωστή ως Neue Klasse και στην πλευρά των τα μοντέλα που θα έχουν συμβατικούς κινητήρες βενζίνης, diesel αλλά και υβριδικά σύνολα. Αξίζει να σημειωθεί από τα λεγόμενα του Weber, πως μέσα στα πλάνα της BMW είναι η παρουσία σε όλες τις κύριες κατηγορίες με ποικιλία μεγέθους και στυλ αμαξώματος. Οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούν κινητήρες βενζίνης, diesel και plug in υβριδικά σύνολα, θα συνεχίσουν να εξελίσσονται για λίγο καιρό ακόμα, μια και μετά τις τελευταίες αναβαθμίσεις που θα ακολουθήσουν, θα παραμείνουν στο προσκήνιο έως το 2035.

Η πλατφόρμα του i4 ξεκίνησε με τη Σειρά 4 και το αμάξωμά της εξακολουθεί να είναι παραπλήσιο της Σειράς 4 Gran Coupe. Όμως, ο Weber λέει ότι το τελικό αυτοκίνητο έχει ελάχιστα κοινά χαρακτηριστικά ανάμεσα στις δύο εκδόσεις, που ουσιαστικά το καθιστούν αποκλειστικά ηλεκτρικό αυτοκίνητο. ανάμεσα στα δυνατά του χαρτιά, είναι και η αυτονομία που αναφέρεται πως θα φτάνει στην τετρακίνηση έκδοση M50i με τους 550 ίππους, τα 513 χιλιόμετρα (594 χλμ. η δικίνητη παραλλαγή). Καινούργια πλατφόρμα χρησιμοποιείται και στην iX που χρησιμοποιεί πολύ ανθρακόνημα και ακόμη περισσότερο αλουμίνιο, διατηρώντας το βάρος σε χαμηλό επίπεδο για τα δεδομένα του μεγέθους του.

Το Neue Klasse θα είναι και πάλι αρκετά διαφορετικό, επαναφέροντας την ονομασία που για τη BMW έχει μακρά ιστορία- από το 1962, τότε που η BMW δεν είχε σπορ sedan αλλά αυτό το ξεκίνησε η λαμπρή ιστορία της Βαυαρικής μάρκας. Η BMW θέλει το Neue Klasse του 2025 να είναι εξίσου εμβληματικό με τότε γιατί με αυτό θα ξεκινήσει στην ουσία η νέα εξηλεκτρισμένη εποχή. Ο Weber λέει ότι η Neue Klasse θα μοιάζει με τις mainstream προτάσεις της BMW και πως η εποχή έφτασε για να γίνει κάτι τέτοιο, μια και από το 2013 όταν πρωτοκυκλοφόρησε το i3 έχει περάσει αρκετός καιρός και πλέον οι αγορές είναι έτοιμες για μια «στροφή» στην αισθητική των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε φόρμες πιο χαρακτηριστικές για τον κάθε κατασκευαστή.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>