Θα Πλήρωνες Παραπάνω Για Υβριδικό ή Περισσότερα Αλογα;

Από Autotriti

Περισσότερα άλογα με συμβατική τεχνολογία, ή περισσότερη τεχνολογία με λιγότερα άλογα; Που θες να πάνε τα ευρώ που θα δώσεις για να πας πάνω από τη βασική έκδοση;
Ζούμε την καλύτερη εποχή να διαλέξεις αυτοκίνητο. Ποτέ άλλοτε δεν είχες την δυνατότητα να πάρεις το ίδιο μοντέλο με τόσες διαφορετικές τεχνολογίες. Βενζίνη, ντίζελ, υβριδικό, ηλεκτρικό, φυσικό αέριο, υγραέριο. Χαμός.

Όταν όμως έρθει η ώρα του ταμείου και το χρήμα βγαίνει από την τσέπη πρέπει να πάει σε κάτι που θες. Και όταν έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε τόσες προτάσεις, πρέπει να ξέρεις ακριβώς τι θες.

Γιατί στα ίδια λεφτά σήμερα μπορείς να βρεις το ίδιο μοντέλο με τεράστιες διαφορές. Από τη μία, μια υβριδική έκδοση με φοβερή οικονομία καυσίμου και επιδόσεις που καλύπτουν και με το παραπάνω τις ανάγκες σου, ή μια ήπια υβριδική έκδοση με ακόμα καλύτερες επιδόσεις, και χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, ενώ και στις δύο περιπτώσεις θα βρεις τεχνολογία που σε κάνει να νιώθεις μέρος της αλλαγής που έρχεται στην αυτοκίνηση με τον ηλεκτρισμό.

Και φυσικά ένα τέτοιο αυτοκίνητο έχει όλα τα χαρακτηριστικά της νέας εποχής, έξυπνα συστήματα ανάκτησης και διαχείρισης ενέργειας, ενώ θα έχει και το προβάδισμα, όταν θελήσεις να το πουλήσεις, ως πιο σύγχρονο τεχνολογικά.

Από την άλλη όμως με τα ίδια λεφτά μπορείς το άλμα που θα κάνεις από τη βασική έκδοση να το πάρεις όχι σε τεχνολογία, αλλά σε «γκάζι». Τι θα έλεγες λοιπον αντί για ένα υβριδικό μοτέρ και όλα τα «προχωρημένα» του συστήματα, να έχεις απλά 30 άλογα περισσότερα;

Και μιλάμε για τουρμπάτα άλογα, και ανάλογη ροπή, και από ένα πχ. μικρομεσαίο SUV με «αξιοπρεπείς» επιδόσεις, πας σε ένα, αν όχι «καυτό», σίγουρα πολύ ζεστό «πύραυλο». Και ξαφνικά το αυτοκίνητό σου σου μετατρέπεται από οικογενειακό και ασφαλές σε σβέλτο, ζωηρό, γρήγορο και ενδιαφέρον. Ότι και να λέμε, η ισχύς είναι το πιο ικανοποιητικό χαρακτηριστικό ενός αυτοκινήτου.

Και όταν μιλάμε για καινούργια αυτοκίνητα, η περισσότερη ισχύς δεν γίνεται με συμβιβασμούς στην κατανάλωση. Εντάξει δεν θα καίει σαν το υβριδικό, όμως δεν θα ανοίγει και τρύπες στην τσέπη, τουλάχιστον όσο το δεξί πόδι είναι «σεμνό».

Τι λες λοιπόν, εσένα τι θα σου βάλει το μεγαλύτερο χαμόγελο στο πρόσωπο; Περισσότερη τεχνολογία και χαμηλότερη κατανάλωση και τέλη, ή απλά «γκάζι», δύναμη και επιδόσεις; Στα ίδια λεφτά τι θα πάρεις, ήπια υβριδικό, ή 30 άλογα παραπάνω;

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>