Νέα έρευνα αποδεικνύει πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τα πιο αποδοτικά
- 1 Ιουνίου, 2021
- Uncategorized
- Posted by supercars
- Leave your thoughts
Τα αποτελέσματα της έρευνας καταδεικνύουν τα ηλεκτρικά οχήματα ως πιο αποδοτικά και λιγότερο επικίνδυνα σε σχέση με αυτά που χρησιμοποιούν εναλλακτικά καύσιμα.
Μέσα στα εναλλακτικά καύσιμα που από τη μελέτη προκύπτει να είναι λιγότερο αποδοτικά και πιο επικίνδυνα, είναι τόσο τα συνθετικά καύσιμα όσο και το υδρογόνο.
Μια νέα έρευνα δείχνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα είναι μια πολύ πιο αποτελεσματική λύση για τον περιορισμό των ρύπων σε σχέση ακόμα και με τα υδρογονοκίνητα, καθώς όπως αναλύεται το κόστος για την παραγωγή του υδρογόνου είναι αυξημένο. Επιπλέον, τα συνθετικά καύσιμα με τα οποία ασχολείται ιδιαίτερα έντονα τον τελευταίο καιρό η αυτοκινητοβιομηχανία, έχουν το μειονέκτημα σύμφωνα με την έρευνα, της διατήρησης της εξάρτησής μας από τα ορυκτά καύσιμα.
Με τα συγκεκριμένα παραδείγματα περί υδρογόνου και συνθετικών καυσίμων, στο κάδρο μπαίνουν τόσο η Honda με την Toyota όσο και η Porsche μια και οι δυο εταιρείες έχουν ασχοληθεί ιδιαίτερα με τις δύο αυτές εναλλακτικές μορφές. Ειδικά για τα συνθετικά καύσιμα, που συγκεντρώνουν και το ενδιαφέρον μια και πρακτικά μπορούν να χρησιμοποιηθούν απευθείας σε αυτοκίνητα συμβατικής τεχνολογίας με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η έρευνα αυτή υπογραμμίζει πως το ενεργειακό κόστος για την παραγωγή τους είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που καταβάλλεται για τον αντίστοιχο ηλεκτρισμό.
Η έρευνα αυτή έγινε από το Ινστιτούτο Potsdam Research for Climate Impact στη Γερμανία, υπό την επίβλεψη του Falko Ueckerdt και δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Nature Climate». Ο Falko Ueckerdt, υποστηρίζει πως πιθανή ενασχόληση της αυτοκινητοβιομηχανίας με την ευρεία παραγωγή των καυσίμων αυτών (συνθετικών αλλά και υδρογόνου) θα αποτελούσε πισωγύρισμα στην προσπάθεια που έχει ξεκινήσει με τη διάδοση της ηλεκτροκίνησης.
Ο ίδιος ωστόσο, επισημαίνει πως υπάρχει ανάγκη εξερεύνησης των δυνατοτήτων του υδρογόνου και των συνθετικών καυσίμων, καθώς στην πραγματικότητα για χρήση σε φορτηγά μεγάλων αποστάσεων και στις αντίστοιχες αεροπορικές μεταφορές, η ηλεκτρική ενέργεια δεν θα μπορέσει ποτέ να είναι κατάλληλη λύση.