Πόσο Αλλάζει Το Σχήμα Των Ηλεκτρικών Οχημάτων

Μπορεί το pickup της Tesla να είναι το υλικό για εφιάλτες του κάθε φίλου της αυτοκίνησης. Όμως είναι η εξαίρεση στον κανόνα. Αυτό ακούγεται ανακουφιστικό, όμως δεν είναι. Γιατί μέχρι στιγμής, ότι έχουμε ως «αποκλειστικά» ηλεκτρικό, με λίγες εξαιρέσεις, έχει περίπου το ίδιο σχήμα.

Οι κατασκευαστές τα λένε SUV, όμως δεν είναι ακριβώς αυτό. Πάρε για παράδειγμα τον πρώτο διδάξαντα, το Model X της Tesla. Η μάρκα το λέει SUV, όμως το αυτοκίνητο, πέραν της υψηλότερης οροφής του, ούτε απόσταση από το έδαφος έχει, ούτε κάτι πιο μυώδες ή «τετράγωνο». Και έχει και πόρτες gullwing που ανοίγουν προς τα πάνω.

Μετά είναι το Jaguar iPace. Ήδη στην παραγωγή, και μιλάμε για ακόμη ένα μοντέλο που μπορεί να φέρνει σε SUV, όμως έχει κουπέ πίσω μέρος, είναι χαμηλό, και δεν μοιάζει με τίποτε άλλο έχουμε δει από τη μάρκα, ή άλλον κατασκευαστή.

Μέχρι το Ford Mustang Mach-E. ¶λλο ένα περίεργο αυτοκίνητο. Θα μπορούσε να είναι SUV, όμως είναι ένα ψηλό κουπέ με γονίδια από δύο ή τρεις κατηγορίες. Όμορφο, πολύ όμορφο, αλλά και αυτό ανήκει στα περίεργα, όχι και τόσο SUV, που όμως τα λέμε SUV γιατί δεν έχουμε να τα πούμε κάτι άλλο.

Όταν έχεις δει αυτά τα τρία, τότε καταλαβαίνεις πως και το ηλεκτρικό της Audi e-Tron είναι και αυτό μέρος αυτής της περίεργης κατηγορίας. Μοιάζει πιο πολύ με SUV, λόγω της πάγιας τακτικής των Γερμανών να μην ξεφεύγουν πολύ από την πεπατημένη στη σχεδίαση, όμως και αυτό είναι εκεί «ανάμεσα», στο περίπου SUV.

Και την ίδια γραμμή φαίνεται πως ακολουθεί και το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda, το Enyaq, που και αυτό είναι κάτι μεταξύ κουπέ, χάτσμπακ και SUV, που όσο και να ξεχωρίζει, είναι «ένα από τα άλλα».

Σα να αποφάσισαν όλοι οι κατασκευαστές ότι αυτό είναι το σχήμα που θέλουμε να έχουν όλα τα ηλεκτρικά μοντέλα από εδώ και στο εξής. Είναι όμως έτσι;

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>