Το Ηλεκτρικό BMW i3 Υπερβαίνει Τις 200.000 Πωλήσεις

Σχεδόν επτά χρόνια από τότε που λανσαρίστηκε στην αγορά, το αμιγώς ηλεκτρικό και, κατά συνέπεια, μηδενικών ρύπων κόμπακτ μοντέλο της BMW εξακολουθεί να απολαμβάνει υψηλή ζήτηση. Στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία, το 200.000ό i3 βγήκε πριν από μερικές ημέρες από τη γραμμή παραγωγής. Και φυσικά, σχεδόν αθόρυβα, όπως πάντα. Το BMW i3s βαμμένο στο χρωματισμό Fluid Black και με πινελιές BMW i Blue κατασκευάστηκε για λογαριασμό ενός πελάτη της εταιρείας από την περιοχή της Σαξονίας.

Το ηλεκτρικό BMW i3 σπάει το φράγμα των 200.000 μονάδων

Το BMW i3 των 170 ίππων και το BMW i3s των 184 ίππων κατασκευάζονται στη Λειψία για την παγκόσμια αγορά σε μία ειδική γραμμή παραγωγής και από εκπαιδευμένο προσωπικό. Ξεκινώντας η παραγωγή το 2013, το εργοστάσιο της Σαξονίας εξελίχθηκε σε πρωτοποριακό κέντρο αριστείας (centre of excellence) για τη βιώσιμη μετακίνηση, με το BMW i3 να είναι το πρώτο, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μεγάλης κλίμακας του BMW Group και το πρώτο όχημα της εταιρείας με κλωβό επιβατών από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP).

Το εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία θα εξακολουθήσει να συμβάλλει σημαντικά στη μελλοντική επέκταση της ηλεκτροκίνησης, καθώς η εν λόγω μονάδα θα ενταχθεί στο διεθνές δίκτυο παραγωγής του γερμανικού ομίλου για μπαταρίες από το 2021. Μέχρι το 2022, ο τελευταίος θα επενδύσει πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή μονάδων μπαταριών στη Λειψία. Στο μέλλον, οι κυψέλες ιόντων λιθίου θα συναρμολογούνται σε τυποποιημένες μονάδες με μία άκρως αυτοματοποιημένη διαδικασία. Στη συνέχεια, θα συναρμολογούνται με τις συνδέσεις του οχήματος, τις μονάδες ελέγχου και τις μονάδες ψύξης σε ένα αλουμινένιο κέλυφος, ειδικό για κάθε μοντέλο. Όπως ανακοινώθηκε από το 2022 πάνω από 150 εργαζόμενοι θα απασχολούνται στον τομέα παραγωγής μπαταριών της Λειψίας.

pin

Αυτή τη στιγμή, ο ηλεκτοκινητήρας του BMW i3s χρησιμοποιείται και στο MINI Cooper SE. Επιπλέον, το συνολικό ενεργειακό περιεχόμενο του συσσωρευτή υψηλής τάσης έχει σχεδόν διπλασιαστεί και από 22,6 kWh που ήταν αρχικά έχει φτάσει σήμερα στα 42,2 kWh, χωρίς μάλιστα αλλαγές στις διαστάσεις του. Ως εκ τούτου, η αυτονομία που εξασφαλίζει στο BMW i3 αυξήθηκε σε 285-310 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις μετρήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί με βάση το πρωτόκολλο WLTP.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>