Το πρώτο Ελληνικο ηλεκτρικο αυτοκινήτο

Τριάντα χιλιάδες ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κατασκευάζει η Next.e.GO στην Ελλάδα

Στον χάρτη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας φιλοδοξεί να επιστρέψει η Ελλάδα μετά και την απόφαση της γερμανικής Next.e.GO να δημιουργήσει μια μονάδας παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα μας.

16/12/2020
Μια νέα επένδυση που φιλοδοξεί να επαναφέρει την Ελλάδα στον χάρτη της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας προανήγγειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης από το βήμα της Βουλής των Ελλήνων.

Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας αναφέρθηκε στη γερμανική εταιρεία Next.e.GO με την οποία πρόκειται να υπογραφεί μνημόνιο συνεργασίας ώστε μέσα στους επόμενους μήνες να ξεκινήσει η κατασκευή μιας παραγωγικής μονάδας στη χώρα μας.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το εργοστάσιο κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Next.e.GO στην Ελλάδα θα έχει παραγωγική δυναμικότητα 30.000 μονάδων ετησίως και πρόκειται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία την άνοιξη του 2023.

Η επένδυση εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τα 100 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς ωστόσο να έχει γίνει μέχρι σήμερα γνωστό η περιοχή στην οποία η Next.e.GO θα θελήσει να δημιουργήσει τη νέα μονάδα παραγωγής της.

Λεπτομέρειες για την επένδυση της γερμανικής εταιρεία στη χώρα μας πρόκειται να γίνουν γνωστές σήμερα στις 13.00 στο πλαίσιο της προγραμματισμένης εκδήλωσης για την υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Την Ελληνική Κυβέρνηση θα εκπροσωπήσει ο υφυπουργός για την Οικονομική Διπλωματία κ. Κώστας Φραγκογιάννης, ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Άδωνις Γεωργιάδης και ο αναπληρωτής υπουργός κ. Νίκος Παπαθανάσης, ενώ το παρόν θα δώσει και ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης. Από την πλευρά της Next.e.GO θα παρευρεθεί ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Ulrich Hermann.

Η Next.e.Go ιδρύθηκε το 2015 και ο στόχος της ευθύς εξ αρχής ήταν η δημιουργία προσιτών ηλεκτρικών οχημάτων αστικής χρήσης. Το 2019 η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το πρώτο μοντέλο της γκάμας της, το οποίο και διέθεσε εντός των γερμανικών συνόρων μιας και ο ρυθμός παραγωγής δεν της επέτρεπε να δραστηριοποιηθεί και σε τρίτες χώρες.

Ειδικότερα, η τιμή της βασικής έκδοσης του e.GO Life 40 (με ισχύ 41 kW και αυτονομία 122 km) ξεκινούσε στην Γερμανία στις 23.289 ευρώ και με τις επιδοτήσεις μειωνόταν στις 16.719 ευρώ. Όσο για την μεγαλύτερη έκδοση e-GO Life 60 (με ισχύ 57 kW και αυτονομία 139 km) αυτή είχε αφετηρία τις 25.689 ευρώ και με την επιδότηση αγοράς μειωνόταν στις 19.119 ευρώ.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>