Το Renault Megane Γίνεται Ηλεκτρικό SUV
- 10 Μαΐου, 2021
- Uncategorized
- Posted by supercars
- Leave your thoughts
Με βαριά κληρονομιά η Renault περνάει στο επόμενο στάδιο. Συνθέτει το Megane eVision ένα φουτουριστικό σε λουκ, προηγμένων τεχνολογιών ηλεκτρικό SUV που υπόσχεται αυτονομία κοντά στα 400 χλμ.
Με τον ηλεκτρισμό να διεισδύει με ακατάπαυστους ρυθμούς στην αυτοκίνηση, η Renault δεν θα μπορούσε να μη συμβαδίσει με τις εξελίξεις, πόσω μάλλον όταν «κουβαλά» στις πλάτες της μια ιστορία 120 ετών.
Δεδομένου του «χρέους» απέναντι στη βαριά κληρονομιά της, η γαλλική μάρκα παρουσίασε, στο πλαίσιο του ψηφιακού «ραντεβού» Renault eWays τον φιλοσοφικό της πυρήνα και τα επόμενα «ηλεκτρικά» της βήματα –παράλληλα με το αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Dacia, Spring.
Στο περιθώριο της διαδικτυακής συνάντησης η Renault έδωσε στο φως της δημοσιότητας και ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό όχημα το οποίο αντλεί έμπνευση από το μοντέλο-ναυαρχίδα της. O λόγος για ένα φουτουριστικό concept crossover υπό την κωδική ονομασία Megane eVision, το οποίο βασίζεται στη νεότευκτη πλατφόρμα -αμιγώς για ηλεκτρικά- της Συμμαχίας CMF-EV.
Το μοντέλο μπορεί να προβάλλει πως έχει έρθει από το μακρινό μέλλον, η μάρκα βέβαια υποστηρίζει πως θα περάσει τη γραμμή συναρμολόγησης εντός του 2021.
Σύμφωνα, με τη Renault, το μοντέλο -το μαρτυρά και η ονομασία του- ενσαρκώνει το όραμά της εταιρείας και έχει σχεδιαστεί πάνω σε δύο βασικούς άξονες. Την επιθετική, πρωτοποριακή σχεδίαση, και την αφθονία χώρων. Η τελευταία επιτυγχάνεται εν πολλοίς χάρη στο συμπαγές κινητήριο σύνολο που ενσωματώνει και την προηγμένη πλατφόρμα στην οποία έχει βασιστεί. Επιπροσθέτως, όπως υποστηρίζει η μάρκα, το μοντέλο επιβεβαιώνει τις οικολογικές της ευαισθησίες, ξεχωρίζει για τις καινοτόμες τεχνολογίες, ενώ θα κρίνεται ιδανικό για κάθε είδους lifestyle.
Το Megane eVision “ακροβατεί” μεταξύ των κατηγοριών hatchback και SUV, με τις διατάσεις του να αποτυπώνονται σε 4,21 μ. μήκος χωρίς να παραγκωνίζεται η αφθονία χώρων ειδικά σε επίπεδο άνεσης επιβατών. Το πλάτος ανέρχεται σε 1,8 μ. και το ύψος σε 1,505 μ. Το μήκος του μεταξονίου αντιστοιχεί σε 2.7 μ., ενώ το βάρος δεν ξεπερνά τα 1.650 κιλά.
Πηγή τροφοδότησης του Megane eVision συνιστά ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 217 ίππων και 300 Nm ροπής, ο οποίος επιτρέπει την ολοκλήρωση του 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 8 δευτερόλεπτα.
Υπό όρους αυτονομίας, η προηγμένη πλατφόρμα CMF-EV έχει μεριμνήσει ώστε να μη χρειάζεται να μπαίνει συχνά στην πρίζα. Ειδικότερα, ο ηλεκτροκινητήρας πλαισιώνεται από μια νέα μπαταρία των 60 kWh η οποία του χαρίζει αυτονομία κοντά στα 400 χλμ. (απόσταση Λονδίνου-Νιουκάστλ).
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, ευδιάκριτες είναι οι ρέουσες γραμμές με στις στιλπνές/γυαλιστερές λεπτομέρειες (βλέπε μάσκα), καθώς και η αφθονία μυών που διατρέχουν τόσο το μπροστινό μέρος όσο και τα πλευρά του μοντέλου. Έμφαση, ωστόσο, έχει δοθεί και στο νεωτεριστικό στιλ σχεδίασης, με τα πρωτοποριακά (μπροστινά και πίσω) LED Matrix φώτα σε επιμήκη μορφή. Ο λόγος για τα LIVINGLIGHTS, μια οπτική υπογραφή που υπερτονίζει το λογότυπο της μάρκας και υπογραμμίζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της.
Η δεσπόζουσα παρουσία του μοντέλου στο δρόμο ενισχύεται από την χρυσαφένια οροφή και την αεροδυναμική σχεδίαση. Στα πλευρά κυριαρχούν οι ζάντες των 20 ιντσών με ακτίνες σε σχήμα προπέλας, οι οποίες δένουν αρμονικά με τους διακριτικούς θόλους των τροχών.
Εικόνα για το εσωτερικό του μοντέλου δεν υπάρχει, η Renault ωστόσο ξεκαθαρίζει πως θα ενσωματώνεται προηγμένη τεχνολογία που θα ικανοποιεί ακόμα και τον πιο απαιτητικό οδηγό.