Υβριδική τεχνολογία Toyota

Υβριδική τεχνολογία Toyοta

3 εκατομμύρια υβριδικά Toyota στην Ευρώπη
Η Toyota είχε ήδη μπει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης από το 1997, όταν το Toyota Prius βγήκε στους δρόμους ξεκινώντας μία νέα εποχή της οδήγησης.

Πως λειτουργούν; Ποια είναι τα πλεονεκτήματά τους; Ποια μοντέλα έχουν την Υβριδική Τεχνολογία Toyota

Περισσότεροι από 12 εκατομμύρια οδηγοί επέλεξαν υβριδικά αυτοκίνητα Toyota, απολαμβάνοντας ήδη τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη της τεχνολογίας Hybrid: Μηδενική κατανάλωση για το 40% της διαδρομής, χαμηλότερο κόστος συντήρησης και μια λειτουργική και άνετη οδηγική εμπειρία.

Τι είναι και πως λειτουργεί το Toyota Hybrid;

Απλό, εύκολο στη χρήση, με δύναμη δύο κινητήρων για κορυφαία οικονομία κατανάλωσης και συντήρησης. Ένας κινητήρας βενζίνης και ένας ηλεκτροκινητήρας, μια μοναδική ισορροπία δύναμης και οικονομίας. Συνεργάζονται αρμονικά, χάρη στο υβριδικό σύστημα Toyota, που εκμεταλλεύεται πλήρως τη δύναμη και των δύο. Προσαρμόζονται άψογα στις συνθήκες που απαιτεί ο δρόμος και το στιλ οδήγησης. Διπλή δύναμη. Διπλή απόδοση.

Παράγει τη δική του ενέργεια

Με ένα Toyota Hybrid, κάνετε οικονομία ακόμα και ενώ φρενάρετε. Πώς γίνεται αυτό; Η ενέργεια που παράγεται δε χάνεται, όπως σε κάθε άλλο αυτοκίνητο, και η μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα φορτίζει συνεχώς, ακόμα και κατά την επιβράδυνση. Έτσι, αυτή η ενέργεια αποθηκεύεται και μετατρέπεται σε κίνηση αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ οδηγείτε.

Απλότητα και εργονομία

Η τεχνολογία Toyota Hybrid προσφέρει σε κάθε οδηγό μια μοναδική αίσθηση άνεσης, πρακτικότητας και ασφάλειας. Το αυτόνομο σύστημα Toyota Hybrid διαχειρίζεται από μόνο του τις αλλαγές και τις μεταβάσεις, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού. Η οδήγηση απλοποιείται ακόμα περισσότερο με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο e-CVT, ενισχύοντας την αίσθηση της απόλυτης ομαλότητας. Επιλέξτε τον τρόπο λειτουργίας ανάλογα με τις απαιτήσεις της διαδρομής: EV Mode για κίνηση αποκλειστικά ηλεκτρικά. ECO Mode για ακόμα περισσότερη οικονομία. POWER Mode για άμεση δύναμη όταν επιλέγετε πιο δυναμικό στιλ οδήγησης.

Δε χρειάζεται φόρτιση

Το σύστημα Toyota Hybrid σε αντίθεση με άλλα συμβατικά (υβριδικά) συστήματα, παράγει τη δική του ενέργεια. Με το φρενάρισμα, η θερμότητα που εκλύεται, αιχμαλωτίζεται αυτόματα και μεταφέρεται από το σύστημα Toyota Hybrid στην μπαταρία με αποτέλεσμα να τη φορτίζει ενώ κινείστε. Χωρίς πρίζες. Χωρίς φόρτιση από εξωτερική πηγή. Ξενοιάστε.

Μηδενική κατανάλωση μέχρι και στο 40% της καθημερινής διαδρομής

Τόσο κατά την εκκίνηση, όσο και σε χαμηλές – μεσαίες ταχύτητες, ένα Toyota Hybrid χρησιμοποιεί αποκλειστικά την αποθηκευμένη ενέργεια του ηλεκτροκινητήρα. Έτσι, ο βενζινοκινητήρας συμμετέχει μόνο όταν χρειάζεται, σε αντίθεση με τα συμβατικά αυτοκίνητα όπου λειτουργεί διαρκώς, καταναλώνοντας καύσιμο. To αποτέλεσμα για εσάς; Ασύγκριτη οικονομία, αφού η κατανάλωση μηδενίζεται σε μεγάλο ποσοστό της διαδρομής σας.

Λιγότερα μηχανικά μέρη – μικρότερες ανάγκες συντήρησης

Το υβριδικό Τοyota διαθέτει λιγότερα μηχανικά μέρη από ένα συμβατικό αυτοκίνητο, ενώ αποτελεί πρότυπο διάρκειας ζωής και οικονομίας στη συντήρηση:

Δεν έχει εναλλάκτη ή μίζα χάρη στον ηλεκτροκινητήρα
Το σύστημα μετάδοσης e-CVT δεν περιέχει υλικό τριβής (δίσκο πλατώ)
Τα τακάκια φρένων καταπονούνται λιγότερο
Τα υβριδικά μέρη δεν απαιτούν καμία συντήρηση, όπως και το κιβώτιο ταχυτήτων.
Τα μοντέλα με την υβριδική τεχνολογία

Από το Yaris ως την Corolla και από το Prius ως το RAV4 η υβριδική τεχνολογία της Toyota δίνει το παρόν στην γκάμα των αυτοκινήτων της. Από τα μικρομεσαία ως τα SUV υπάρχει πάντα ένα μοντέλο για να επιλέξετε σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες σας.

Μηδενικά τέλη κυκλοφορίας

Με χαμηλές εκπομπές ρύπων από 70 g/km, το Toyota Hybrid οδηγεί πάντα τη νέα εποχή, εκπληρώνοντας ήδη τις αυστηρές προδιαγραφές που έχουν τεθεί στην Ευρώπη για το 2020. Έτσι εξασφαλίζει καλύτερο μέλλον για τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>