Τι Θα Τα Κάνουμε Ολα Αυτά Τα Αλογα Στα Ηλεκτρικά;
- 23 Απριλίου, 2021
- Uncategorized
- Posted by supercars
- Leave your thoughts
Ποιον θα ρωτούσαν αν έχει περισσότερα άλογα απ`ότι χρειάζεται και θα έλεγε «ναι»; Πάρε οποιοδήποτε αυτοκίνητο της αγοράς και βάλΆτου 100 άλογα παραπάνω. Θα πει ποτέ κανείς, δεν τα θέλω, περισσεύουν;
Στην εποχή της βενζίνης, μάθαμε πως τα άλογα, όσο και αν τα θέλουμε, κοστίζουν. Κοστίζουν σε κάθε πιθανή μορφή τους. Θες μεγαλύτερο κινητήρα, βαρύτερο, με περισσότερους κύλινδρους και χωρητικότητα. Θες περισσότερο καύσιμο, ισχυρότερο κιβώτιο ταχυτήτων, και άρα μεγαλύτερο χώρο κάτω από το καπό, που σημαίνει και μεγαλύτερο αυτοκίνητο.
Κάθε φορά που βλέπεις τη λέξη “μεγαλύτερο”, αυτό μεταφράζεται σε άμεσο ή έμμεσο κόστος. `Aμεσο γιατί απλά πληρώνεις οτιδήποτε με το μέγεθος, και έμμεσο γιατί το πληρώνεις στην κατανάλωση και τους φόρους.
Όμως αυτό δεν ισχύει στα ηλεκτρικά. Με ένα ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία που χωράνε ανάμεσα στο κιβώτιο και το μοτέρ, και κάτω από τα καθίσματα αντίστοιχα, κερδίζεις με μια κίνηση 100 άλογα για πλάκα.
Το έκανε η Toyota στο καινούργιο Rav4. Του πρόσθεσε ένα τέτοιο σύνολο στην έκδοση Prime, που πλέον φορτίζει από την πρίζα, και ξαφνικά το Rav4 βρέθηκε με 310 άλογα. Το δεύτερο πιο ισχυρό μοντέλο της μάρκας μετά την νέα Supra. Και μιλάμε για ένα Rav4 με 310 άλογα, σίγουρα ένα αποτέλεσμα που πρώτον κανείς δεν ζήτησε, και δεύτερο η Toyota πιθανώς δεν είχε κανένα κίνητρο να δημιουργήσει. Και όμως, έγινε.
Φυσικά τα αυτοκίνητα θα γίνουν πιο γρήγορα. Μην σκέφτεστε την τελική, αυτή θα είναι περιορισμένη για προφανείς λόγους. Δεν περιμένει κανείς να πηγαίνουμε με 400 χλμ./ώρα επειδή ξαφνικά τα αυτοκίνητα μπορούν. Δεν μπορούμε εμείς.
Σκεφτείτε την επιτάχυνση. Ήδη μοντέλα που δεν ανήκουν στην σούπερσπορ κατηγορία, και είναι ηλεκτρικά, έχουν 0-100 και ενδιάμεσες επιδόσεις που κάνουν μοντέλα της Ferrari και της MacLaren να δείχνουν αργά. 0-100 κάτω από 2 δευτερόλεπτα είναι πλέον κοινός τόπος για πολλά ηλεκτρικά.