Η Συλλογή Αυτοκινήτων του Lewis Hamilton

Ο L. Hamilton δεν έχει κρύψει ποτέ την αγάπη του για την ταχύτητα, η οποία δεν «εξαντλείται» μέσα στις αγωνιστικές πίστες που φιλοξενούν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 αλλά επεκτείνεται και σε άλλους τομείς της καθημερινής του ζωής.

Τα αυτοκίνητα που έχει επιλέξει για την προσωπική του συλλογή είναι ενδεικτικά των προτιμήσεών του και του τρόπου που έχει επιλέξει να επενδύσει τα χρήματά του, μιας και τα περισσότερα από αυτά διαθέτουν συλλεκτική και ως εκ τούτου σταθερά ανοδική αξία.

Όχι δεν μιλάμε για την Mercedes-Benz S600 Maybach ή την Cadillac Escalade με τα οποίο ο Βρετανός συνηθίζει να καλύπτει -από το πίσω κάθισμα- τις μεγαλύτερες αποστάσεις, αλλά για τα υπερσπάνια supercars που έχει στην κατοχή του.

Όταν ο Lewis Hamilton πήρε στα χέρια του το δίπλωμα οδήγησης απέκτησε ένα μεταχειρισμένο MINI. Το αμέσως επόμενο αυτοκίνητο που αγόρασε ο Βρετανός ήταν μια Ferrari 599 GTO την οποία και πούλησε με σκοπό να αποκτήσει την «ανοιχτή» εκδοχή του ιταλικού supercar.

H 599 SA Aperta παράχθηκε σε μόλις 80 αντίτυπα εφοδιάζεται με έναν V12 ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 670 ίππων, επιταχύνοντας από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα.

Δεν ήταν ωστόσο μόνο οι επιδόσεις του αυτοκινήτου που γοήτευσαν τον νεαρό, εκείνη την εποχή, Lewis Hamilton αλλά και η σπανιότητά του, η οποία του έχει ήδη αποδώσει σχεδόν ένα εκατομμύριο ευρώ.

Μερικά χρόνια αργότερα ο L. Hamilton θα αποκτήσει το δεύτερο supercar της συλλογής του. Πρόκειται για το Pagani Zonda 760LH για το οποίο ξόδεψε περίπου 2,0 εκατομμύρια ευρώ προσθέτοντας σε αυτό και τη δική του στιλιστική πινελιά – εξού και τα διακριτικά LH.

Με τον V12 κινητήρα της Mercedes χωρητικότητας 7,3 λίτρων και απόδοσης 750 ίππων να βρίσκεται τοποθετημένος στην πλάτη του οδηγού και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων να συγκρίνεται σε αμεσότητα με την αντίστοιχη μονάδα ενός smart, το Pagani Zonda δεν αποτελεί μια δύσκολη οδηγική εξίσωση ακόμα και για τον Βρετανό, ο οποίος είχε και μια άτυχη στιγμή χάνοντας τον έλεγχο του αυτοκινήτου κατά την επιστροφή του από ένα νυχτερινό κέντρο.

Έτσι, λοιπόν, ο L. Hamilton επέστρεψε στην αγαπημένη του φίρμα -τη Ferrari- αποκτώντας το 2017 την LaFerrari. To υβριδικό hypercar των 963 ίππων το οποίο παράχθηκε σε μόλις 500 μονάδες.

Ο Βρετανός, ωστόσο, δεν σταμάτησε εκεί, αποκτώντας στη συνέχεια και την ανοικτή εκδοχή του αυτοκινήτου, προσθέτοντας στο γκαράζ του ένα από τα 210 αντίτυπα που παράχθηκαν ποτέ.

Ο L. Hamilton απέκτησε τη LaFerrari Aperta έναντι 1,8 εκατομμυρίων ευρώ, ωστόσο, πολύ σύντομα η αξία του αυτοκινήτου εκτινάχθηκε αγγίζοντας τα 7 εκατομμύρια ευρώ. Σήμερα, ένα αξιοπρεπές δείγμα της υβριδικής Ferrari αξίζει περίπου 4 εκατομμύρια ευρώ, παραμένοντας μιας σίγουρη επένδυση για το μέλλον.

Η LaFerrari δεν είναι ωστόσο το μοναδικό… ζεύγος αυτοκινήτου που έχει στην κατοχή του ο Βρετανός. Το 2012 ο L. Hamilton εντοπίζει μια Shelby AC Cobra του 1966 και μετά τον έλεγχο που πραγματοποίησε ο ίδιος ο Carol Shelby για λογαριασμό του θα την αποκτήσει.

Με σκοπό να προστατεύσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα αποκτήσει και ένα δεύτερο, το οποίο και θα μπορεί να χρησιμοποιεί «καθημερινά».

Λίγους μήνες αργότερα, ο θάνατος του Carol Shelby θα τετραπλασιάσει την αξία των AC Cobra που φέρουν την υπογραφή του, προσθέτοντας στο ταμείο του L. Hamilton περισσότερα από 4 εκατομμύρια ευρώ.

Ο Βρετανός θα αποκτήσει μια ακόμα τετράτροχη πρόταση με την υπογραφή της Carol Shelby μόνο που αυτή τη φορά αφορμή θα αποτελέσει η ταινία Bullitt, στην οποία πρωταγωνιστούσε ο Steve McQueen. Σύντομα, βέβαια, θα μετανιώσει για την επιλογή της Mustang Shelby GT500, καθώς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν αποδείχθηκε αντάξιο των προσδοκιών του, θεωρώντας ότι εκείνοι που του το πούλησαν τον ξεγέλασαν.

Από τη συλλογή του L. Hamilton δεν θα μπορούσε να λείπει μια McLaren, μιας και ο Βρετανός ανδρώθηκε στη βρετανική ομάδα με την οποία κατέκτησε και τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο του.

Έτσι το 2015 ο Bρετανός θα αποκτήσει μια McLaren P1, ξοδεύοντας για τον σκοπό αυτό περίπου 1,2 εκατομμύρια ευρώ. Θα επιλέξει το royal blue χρώμα για τις επιφάνειες του αμαξώματος που καθιστά την ούτως ή άλλως εντυπωσιακή παρουσία του υβριδικού hypercar της McLaren ακόμα πιο εξωτική.

Για την ιστορία και μόνο να αναφέρουμε ότι η McLaren P1 με το υβριδικό σύνολο των 916 ίππων παράχθηκε σε μόλις 375 αντίτυπα, γεγονός που σημαίνει ότι η αξία της στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον πρόκειται να έχει μια σταθερά ανοδική πορεία.

Το ίδιο ισχύει προφανώς και για την Mercedes-AMG One η οποία μπορεί να μην έχει περάσει ακόμα στη γραμμή παραγωγής, ωστόσο, ήδη στοιχειώνει τα όνειρα όλων των φίλων της αυτοκίνησης.

Επί της ουσίας πρόκειται για ένα τετράτροχο που υιοθετεί αρκετές από τις προδιαγραφές ενός μονοθεσίου της Formula 1, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα του 1,6 λίτρου, ο οποίος με τη βοήθεια του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης με τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες θα αποδίδει περίπου 1.200 ίππους.

Ο L. Hamilton έχει συμμετάσχει στη διαδικασία εξέλιξης του αυτοκινήτου και είναι ένας από τους λίγους ανθρώπους στον πλανήτη που έχει βρεθεί πίσω από το τιμόνι του, ενώ ήδη έχει «κατοχυρώσει» στο όνομά του ένα από τα 275 αντίτυπα του γερμανικού hypercar που πρόκειται να παραχθούν.

Η τιμή της Mercedes-AMG One θα αγγίζει τα 2,5 εκατομμύρια ευρώ, αυτό ωστόσο δεν αποτελεί ουσιαστικό πρόβλημα για τον L. Hamilton, γνωρίζοντας ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση τα χρήματά του όχι μόνον θα πιάσουν τόπο αλλά και θα… αυγατέψουν όσο τα χρόνια θα περνούν και η κορυφαία πρόταση στην ιστορία της Mercedes-Benz θα ωριμάζει σαν το καλό κρασί.

Άλλωστε η Mercedes-AMG One θα αποτελέσει την έκτη πρόταση της γερμανικής φίρμας στη συλλογή του Βρετανού πιλότου (πίσω από τις SLS AMG, AMG GT R, G-Class AMG, Maybach 6 και S 600 Maybach, ο οποίος αν μη τι άλλο τιμά την ομάδα με την οποία γράφει ιστορία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>