Το Μυστικό Αυτονομίας Των Ηλεκτρικών Hyundai-Kia
- 13 Μαΐου, 2021
- Uncategorized
- Posted by supercars
- Leave your thoughts
Μία απλή σε σύλληψη ιδέα της Hyundai, φέρνει την καινοτομία στην κίνηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Τα ηλεκτρικά οχήματα έχουν διάφορα θέματα, κυρίως με την απόδοση των μπαταριών τους, η οποία εξαρτάται πολύ από τις εξωτερικές θερμοκρασίες. Θα γνωρίζετε καλά ότι οι μπαταρίες παράγουν σημαντική θερμότητα, κατά την λειτουργία τους, τόση που σε ορισμένες περιπτώσεις, φέρνει και σοβαρά προβλήματα, όπως γνωρίζει πολύ καλά η Tesla και πιο πρόσφατα η Porsche με την Taycan. Ωστόσο, οι τεχνικοί της Hyundai βρήκαν έναν τρόπο για να εκμεταλλευθούν προς όφελος του οδηγού και των επιβατών την εγγενή θερμότητα των μπαταριών. Τι είναι αυτό;
Μία αντλία θερμότητας, η οποία τοποθετήθηκε για πρώτη φορά το 2014, στο Kia Soul EV. Σύμφωνα με τον Κορεάτη κατασκευαστή, η τεχνολογία που φέρει η αντλία είναι ικανή να διαχειρίζεται στο μέγιστο τη θερμότητα της μπαταρίας, αυξάνοντας την αυτονομία που μπορεί να προσφέρει αυτή σε πλήρη φόρτιση. Επίσης, εν έτη 2020 η συγκεκριμένη αντλία έχει εξελιχθεί ακόμα περισσότερο, με αποτέλεσμα να «συλλέγει» και την χαμένη θερμότητα από τα υπόλοιπα ηλεκτρικά μέρη του αυτοκινήτου (μπαταρία, εναλλάκτες), επιτρέποντας στον οδηγό να θερμαίνει το εσωτερικό του αυτοκινήτου, χωρίς απώλειες στο θέμα της απόδοσης των μπαταριών, ιδίως σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Στα παραπάνω, έρχεται και η επιβεβαίωση από την Νορβηγική Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, η οποία ανακοίνωσε ότι ανάμεσα σε 20 ηλεκτρικά μοντέλα, το Hyundai Kona EV είχε ποσοστό επιτυχίας 91% σε ότι αφορά την ρεαλιστική αυτονομία σε σύγκριση με αυτή που ανακοινώνει ο κατασκευαστής, όταν οι αντίπαλοί του δεν ξεπέρασαν το 43%. Επιπλέον, σημαντικό είναι το στοιχείο, ότι οι Hyundai και Kia χρησιμοποιούν υδρόψυκτες αντί αερόψυκτων μπαταριών, με αποτέλεσμα να αυξάνεται η αποδοτικότητά τους κατά 35%