Ferrari 812 Competizione A V12 Targa 830 Ps

Αφού μας έδωσε μια γρήγορη πρόγευση του μπροστομήχανου supercar με τον V12 κινητήρα τον περασμένο μήνα, η Ferrari παρουσιάζει τώρα το υψηλής απόδοσης κουπέ μαζί με το αντίστοιχο targa. Το άκρως δυναμικό δίδυμο διαθέτει τον ισχυρότερο κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο από το Maranello.

Στην καρδιά των σκληροπυρηνικών 812 υπάρχει ένας ατμοσφαιρικός V12 6,5 λίτρων που αποδίδει 830 ίππους και 692 Nm ροπής. Πρόκειται για μια αύξηση της τάξης των 30 ίππων σε σχέση με το Superfast, ενώ η ροπή έχει μειωθεί κατά 26 Nm. Η πλήρης απόδοση της ιπποδύναμης ξεκινά στις 9.250 σ.α.λ., αλλά το ιταλικό μοτέρ περιστρέφεται έως και τις 9.500 σ.α.λ.

Εξοπλισμένο με πολλά επιμέρους χαρακτηριστικά για να μειώσει όσο το δυνατόν περισσότερο το βάρος, το 812 Competizione σταματάει τη ζυγαριά στα 1.487 κιλά πριν αρχίσετε να προσθέτετε υγρά. Με τόσο μεγάλη ισχύ που κουβαλά και καθώς χρειάζεται να φέρει στις πλάτες της τόσο μικρό βάρος για ένα υπεραυτοκίνητο V12, το coupe φτάνει τα πρώτα 100 km/h από στάση σε μόλις 2,85 δευτερόλεπτα και ολοκληρώνει το 0-200 km/h σε 7.5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα (πάνω από 340 km/h) δεν έχει αλλάξει σε σύγκριση με το 812 Superfast, ενώ το σπριντ στα πρώτα 100 km/h είναι ουσιαστικά το ίδιο (το προηγούμενο μοντέλο χρειάστηκε 2,9 δευτερόλεπτα), αλλά το πραγματικό όφελος είναι στο 0-200. Τώρα έχει γίνει 0,4 δευτερόλεπτα γρηγορότερη μετά τη βελτίωση της αναλογίας βάρους προς ισχύ από 1,9 κιλών ανά ίππο σε 1,79.

Στη συνέχεια βελτιώσεις έχει δεχθεί και το αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων, διπλού συμπλέκτη που έχει βαθμονομηθεί εκ νέου για τη νέα εφαρμογή για μείωση των χρόνων αλλαγής κατά 5%. Οι σχέσεις μετάδοσης έχουν μεταφερθεί από το κανονικό Superfast, αλλά η Ferrari ισχυρίζεται ότι είναι πλέον πιο σπορ, αφού έχει τροποποιήσει το εμβληματικό V12 για να έχει μέγιστη ταχύτητα περιστροφής στις 9.500 σ.α.λ.

Οι αριθμοί απόδοσης για την 812 GTS που αντικαθιστά την Competizione A θα ακολουθήσουν σε εύθετο χρόνο και μπορούμε να φανταστούμε ότι θα είναι ελαφρώς πιο αργή από την coupe λόγω του επιπλέον βάρους. Η Ferrari ελαχιστοποιεί την επιβάρυνση σε βάρος, εγκαθιστώντας μια οροφή targa κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Όταν δεν χρησιμοποιείται μάλιστα, η οροφή αποθηκεύεται τακτικά σε ένα χώρο αποθήκευσης πανομοιότυπο με το ίδιο το πάνελ targa.

Πέρα από τις προφανείς εμφανισιακές διαφορές της οροφής μεταξύ των δύο μοντέλων, το 812 Competizione A έχει επίσης ελαφρώς χαμηλότερα στηρίγματα σε σύγκριση με το coupe. Μόλις ανέβει η οροφή, η Ferrari ισχυρίζεται ότι η targa δημιουργεί μια «αίσθηση αισθητικής συνέχειας με τα roll bars». Από την άλλη, αν παραμείνετε πιστοί στο κουπέ σημαίνει ότι θα έχετε ένα πάνελ από αλουμίνιο βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος με στοιχεία από ανθρακονήματα στο πίσω μέρος, όπου αντικαθιστά το γυαλί του τυπικού Superfast.

Η τελευταία εξέλιξη του συστήματος τετραδιεύθυνσης της Ferrari έχει εφαρμοστεί στα νέα Competizione για πρόσθετη ευελιξία, καθώς και πάμπολλες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις που προέρχονται από αυτοκίνητα της Formula 1 και που εφαρμόστηκαν στο σπορ κατά την προηγούμενη δεκαετία του 2010. Αυτό κατέστη δυνατό μετά τη μετάβαση από τις τετραπλές κυκλικές εξατμίσεις του Superfast σε ένα ζευγάρι γωνιακών άκρων για να επιτρέψει την αλληλεπίδραση μεταξύ των καυσαερίων και του διευρυμένου διαχύτη για την ενίσχυση της κάθετης δύναμης.

Η Ferrari δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με την τιμολόγηση της 812 προς το παρόν και θα πρέπει επίσης να περιμένουμε να μάθουμε για το πόσα coupe και convertibles θα κατασκευαστούν, αλλά σίγουρα περιμένουμε μια εξαιρετικά υψηλή τιμή και χαμηλούς αριθμούς παραγωγής. Μην εκπλαγείτε εάν και οι 812 Competizione και 812 Competizione A έχουν εξαντληθεί από καιρό.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>