Mα Γιατί Πουλάει Τοσο Το Yaris;

Είναι μια από τις ερωτήσεις που συνηθίζουμε να ακούμε. Πώς γίνεται δηλαδή να έχει τόσο σταθερά καλή εμπορική πορεία του Toyota Yaris ανεξαρτήτως περιόδου, εποχής, ανταγωνισμού κλπ.

Οι απαντήσεις είναι κλασικές και αφορούν την ποιότητα κατασκευής, το peace of mind που σου παρέχει, το επίπεδο των χώρων και της πρακτικότητας κλπ. Σε όλα έρχεται να προστεθεί άλλη μία απάντηση, η οποία για να την αντιληφθείς πρέπει να δεις τι τρέχουν να κάνουν αυτήν την περίοδο οι περισσότεροι από τους υπόλοιπους κατασκευαστές παγκοσμίως.

Η νέα λογική στο θέμα των ρύπων και οι αποφάσεις για όριο CO2 95 γρ./χλμ. από το 2020 με επακόλουθο τσουχτερά πρόστιμα σε όσους υπερβαίνουν τις τιμές αυτές, έχει φέρεις τις εταιρείες σε ένα ψάξιμο. Να βγουν όλοι από τη μία μέρα στην άλλη με ηλεκτρικά νέα μοντέλα, προσιτά και έτοιμα να γεμίσουν τις εκθέσεις, δε γίνεται. Να φτιάξουν μια γκάμα ολόκληρη με full hybrid ή plug-in hybrid (με φόρτιση με και χωρίς πρίζα) επίσης δεν μπορεί να γίνει από τη μία μέρα στην άλλη.

Τι μπορεί να γίνει; Η λέξη κλειδί εδώ είναι «mild-hybrid» και αυτό είναι που πρέπει να συνηθίσουμε να ακούμε σταδιακά όλο και πιο πολύ. Είναι η προσιτή οικονομικά λύση ενός ήπιου υβριδικού συστήματος με ηλεκτρική υποστήριξη προς το θερμικό, ανάκτηση ενέργειας και εξυπηρέτηση των αναγκών και από ένα έξτρα ηλεκτρικό δίκτυο 48 Volt.

υτό θα το δούμε σε πλήθος μικρών, λιγότερο μικρών και μικρομεσαίων ή μεσαίων-μεγάλων μοντέλων τα οποία θα θέλουν με αυτόν τον τρόπο να ρίξουν τις καταναλώσεις και τους ρύπους, κυρίως από μοντέλα με μοτέρ βενζίνης.

Και επιστρέφουμε στο Yaris. Τo μικρό της Toyota το οποίο έχει full hybrid τεχνολογία εδώ και πάρα πολλά χρόνια, όσα δηλαδή είναι η τρέχουσα γενιά. Οι Ιάπωνες είναι οι μόνοι που στηρίζονται σε μια Hybrid γκάμα σε όλες τις κλάσεις μεγέθους. Το γεγονός όμως ότι, αυτή η λύση έχει μπει εδώ και καιρό στο Yaris και λειτουργεί υποδειγματικά, δείχνει την πρωτοπόρα σκέψη της Toyota σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ο οποίος τώρα πάει να καλύψει το κενό.

Την ώρα λοιπόν που η υβριδική τεχνολογία έρχεται να παρουσιαστεί ως η μόνη λύση κόντρα σε πολύ δύσκολες νόρμες και προδιαγραφές ρύπων και η Toyota έχει ειδίκευση δεκαετιών σε αυτό το είδος, ποιος λέτε να έχει τον πρώτο λόγο;

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>