Γιατί «Εισαγωγής» Και «Γυρισμένα» Πανε Πακέτο

Πόσο κελεπούρι είναι αυτό το μεταχειρισμένο εισαγωγής μόλις τριών ετών και με μόλις 37.000 χιλιόμετρα; Αν ήταν εγχώριο το πιθανότερο θα ήταν πως πρόκειται για τρελή ευκαιρία, επειδή όμως είναι εισαγωγής, είναι πολύ πιθανό τα χιλιόμετρα που γράφει να είναι γυρισμένα. Γιατί;

Το γύρισμα των χιλιομέτρων είναι παράνομο. Κάθε υπηρεσία που παρέχεται για να γυρίσουν τα χιλιόμετρα είναι επίσης παράνομη. Η Ε.Ε. έχει νομοθετήσει φέτος, κατόπιν επιμονής της Τσεχικής κυβέρνησης, αφού μεγάλο μέρος των γερμανικών μεταχειρισμένων βρίσκει ιδιοκτήτες εκεί.

Ένα εγχώριο μεταχειρισμένο μπορεί να έχει και αυτό γυρισμένα χιλιόμετρα. Το μόνο που χρειάζεται είναι ένας έμπορος που δεν διστάζει να παρανομήσει για να εισπράξει τη διαφορά τιμής. Όμως αυτή είναι και η μόνη περίπτωση να γυρίσουν τα χιλιόμετρα. Αντίθετα, στα αυτοκίνητα εισαγωγής, το γύρισμα των χιλιομέτρων μπορεί να έχει γίνει πριν το αυτοκίνητο πατήσει στην Ελλάδα. Έτσι στους κοινούς απατεώνες πρέπει να προσθέσουμε και όλους αυτούς στη χώρα προέλευσης. Οι πιθανότητες αυξάνουν σημαντικά.

Βλέπεις το γύρισμα των χιλιομέτρων δεν είναι απαραίτητο να γίνει μόνο για την πώληση ενός αυτοκινήτου ως μεταχειρισμένου. Το πιθανότερο μάλιστα, είναι πως το γύρισμα έχει συμβεί πιο πριν. Η πιο κοινή περίπτωση έχει να κάνει με τα αυτοκίνητα leasing από εταιρείες.

Αυτά τα αυτοκίνητα αποκτώνται με ρήτρα χιλιομέτρων. Δηλαδή οι εταιρείες δεν μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν για περισσότερα από κάποια χιλιόμετρα, και βάσει συμβολαίου, κάθε επιπλέον χιλιόμετρο χρεώνεται και μάλιστα πολύ. Έτσι αυτοκίνητα που βρέθηκαν με επιπλέον χιλιόμετρα προς το τέλος του κύκλου της χρονομίσθωσης, βάζουν κάποιους σε πειρασμό αντί να πληρώσουν τη ρήτρα, απλά να γυρίσουν τα χιλιόμετρα. Αυτό μπορεί να γίνει μία φορά, ή να γίνει περισσότερες φορές στη διάρκεια της χρονομίσθωσης ώστε σε κάθε σέρβις να «γράφονται» πάντα λιγότερα χιλιόμετρα από τα πραγματικά.

Η άλλη περίπτωση είναι η ακριβώς αντίθετη. Υπάλληλοι εταιρειών που πληρώνονται με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν, όπως πωλητές, επιθεωρητές και άλλοι που κινούνται συνεχώς για να κάνουν τη δουλειά τους, μπορεί να γυρίσουν τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου τους, όχι πίσω, αλλά εμπρός προκειμένου να αυξήσουν τα έσοδά τους. Φυσικά μετά το τέλος της διαδικασίας, και πριν το αυτοκίνητο αλλάξει χέρια, η εύκολη λύση, αφού η παρανομία δεν είναι πρόβλημα, είναι να γυριστούν πίσω, και γιατί όχι, ακόμη πιο πίσω από όσα θα ήταν κανονικά.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>