Με βαριά κληρονομιά η Renault περνάει στο επόμενο στάδιο. Συνθέτει το Megane eVision ένα φουτουριστικό σε λουκ, προηγμένων τεχνολογιών ηλεκτρικό SUV που υπόσχεται αυτονομία κοντά στα 400 χλμ.
Με τον ηλεκτρισμό να διεισδύει με ακατάπαυστους ρυθμούς στην αυτοκίνηση, η Renault δεν θα μπορούσε να μη συμβαδίσει με τις εξελίξεις, πόσω μάλλον όταν «κουβαλά» στις πλάτες της μια ιστορία 120 ετών.
Δεδομένου του «χρέους» απέναντι στη βαριά κληρονομιά της, η γαλλική μάρκα παρουσίασε, στο πλαίσιο του ψηφιακού «ραντεβού» Renault eWays τον φιλοσοφικό της πυρήνα και τα επόμενα «ηλεκτρικά» της βήματα –παράλληλα με το αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Dacia, Spring.
Στο περιθώριο της διαδικτυακής συνάντησης η Renault έδωσε στο φως της δημοσιότητας και ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό όχημα το οποίο αντλεί έμπνευση από το μοντέλο-ναυαρχίδα της. O λόγος για ένα φουτουριστικό concept crossover υπό την κωδική ονομασία Megane eVision, το οποίο βασίζεται στη νεότευκτη πλατφόρμα -αμιγώς για ηλεκτρικά- της Συμμαχίας CMF-EV.
Το μοντέλο μπορεί να προβάλλει πως έχει [...]
Μετά το Clio E-Tech Hybrid, Captur και Megane Estate E-Tech Plug-in Hybrid, η Renault επεκτείνει την υβριδική της γκάμα με την άφιξη τριών νέων οχημάτων εξοπλισμένων με υβριδικά σύνολα κινητήρων.
Το νέο Renault Arkana E-Tech Hybrid, το Captur E-Tech Hybrid και το Megane hatchback E-Tech Plug-in Hybrid συνεχίζουν την 10χρονη παράδοση της ηλεκτροκίνησης στην Γαλλική μάρκα.
Πίσω από το όνομα E-Tech Hybrid αναπτύχθηκε (κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας από τη Renault Engineering) μία νέα τεχνολογία. Συνδυάζει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, ένα καινοτόμο κιβώτιο ταχυτήτων (χωρίς συμπλέκτη) και έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στο E-Tech Plug-in Hybrid, η μπαταρία προσφέρει αυξημένη χωρητικότητα για μεγαλύτερη αυτονομία στην οδήγηση με ηλεκτροκινητήρα σε καθημερινή χρήση.
Η υβριδική τεχνολογία της Renault επιτρέπει: Έως 80% οδήγηση με ηλεκτρική ενέργεια στην πόλη και έως και 40% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου όταν χρησιμοποιείτε και τον κινητήρα καυσίμου. Η αυτονομία με τον ηλεκτροκινητήρα (στην πόλη) ξεπερνά τα 65 χλμ με κίνηση έως 135 χλμ / ώρα. Η τεχνολογία [...]
Η νέα αυτή μπαταρία θα επιτρέψει 20% αύξηση της αυτονομίας, για τα «κορυφαία σε πωλήσεις ηλεκτρικά μοντέλα» ως το 2023.
Το εντυπωσιακό αυτό δεδομένο, κοινοποιήθηκε από την start up εταιρεία της Σλοβακίας, η οποία αναφέρει ξεκάθαρα τα σχέδιά της για το άμεσο μέλλον. Από αυτά, ξεχωρίζει το ότι η InoBat σχεδιάζει να παράγει τις πρώτες μπαταρίες της στο Voderady της Σλοβακίας από το 2021. Από το ίδιο δελτίο τύπου προκύπτει πως η εταιρεία προβλέπει για το μέλλον της πορείας της, να κατασκευάζει ένα “Gigafactory” των 10gWh έως το 2025. Τα πράγματα για τις «δεσμεύσεις» αυτές, που θα μπορούσε να αμφισβητήσει ο οποιοσδήποτε, γίνονται πιο σοβαρά από τη στιγμή που για τις αποφάσεις αυτές, υπάρχει και η υπογραφή του Andy Palmer της Aston Martin.
Θυμίζουμε πως η προηγούμενη επαγγελματική θέση του Palmer, ήταν στη Nissan όπου επέβλεπε τη διάθεση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η InoBat επιμένει ότι η τεχνολογία της είναι κάτι παραπάνω από ενεργειακή πυκνότητα, ωστόσο, [...]
Το Nissan Leaf έχει χαρακτηριστεί ως το πιο αξιόπιστο ηλεκτρικό όχημα σε μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από την Warrantywise, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες ερευνών στη Βρετανία.
Η Warrantywise εξέτασε τη συχνότητα επισκευών, τις κοινές βλάβες, το κόστος επισκευής και την ηλικία κατά τη στιγμή της επισκευής σε μοντέλα της ίδιας κατηγορίας αλλά με θερμικούς κινητήρες και στην τελική κατάταξη το Leaf πήρε την 7η θέση και την πρώτη μεταξύ των ηλεκτρικών. Ο Andrew Humberstone, Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan Motor GB, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την αναγνώριση που έλαβε το Leaf τις τελευταίες εβδομάδες. Ανεξάρτητα από την τεχνολογία που τροφοδοτεί ένα αυτοκίνητο, η αξιοπιστία είναι το κλειδί και είναι ευχάριστο να βλέπουμε το μοντέλο μας να λαμβάνει από έναν ανεξάρτητο φορέα, μια ακόμα επαλήθευση για την αξιοπιστία του».
Το μοντέλο με τη μπαταρία των 40kWh που κυκλοφόρησε το 2018, ονομάστηκε Used Electric Car of the Year από το περιοδικό «What Car;», ενώ το μοντέλο πρώτης [...]
BMW: Τι σημαίνουν τα αρχικά CS και CSL;
Το πρωτότυπο ηλεκτρικό μοντέλο EV9 βασίζεται στην σχεδιαστική φιλοσοφία της θρυλικής BMW E9, με παραπομπές από το μέλλον.
Συχνά τα πρωτότυπα αυτοκίνητα που διαθέτουν ρετρό γραμμές και εμπνέονται από μοντέλα του παρελθόντος, θεωρούνται κιτς ή μία κακή αντιγραφή, κάτι που δεν συμβαίνει ολωσδιόλου με τo δημιούργημα του Abraham Chacko , το οποίο φέρει τον τίτλο EV9.
Καταρχήν να αναφέρουμε ότι ο συγκεκριμένος σχεδιαστής μας έγινε γνωστός ως ο άνθρωπος που ξαναέφερε στο προσκήνιο, έστω και σε ψηφιακή μορφή ορισμένα από τα πιο γνωστά αγωνιστικά μοντέλα της Porsche, όπως τις 907 Spyder και 908. Κωδικοποιώντας την ονομασία του νέου του εγχειρήματος, το «EV» δείχνει τον τρόπο κίνησης, όντας αμιγώς ηλεκτρικό, το «9» συμβολίζει την πηγή έμπνευσής του, που δεν ήταν άλλη από την BMW E9. Το γερμανικό κουπέ κατασκευάστηκε από το 1968 έως το 1975 και έγραψε τη δική του ιστορία στις ευρωπαϊκές πίστες με την αγωνιστική έκδοση [...]
Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης τύπου προέκυψε πως η Bentley σχεδιάζει να έχει το 2030 γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.
Στο σχέδιο της Bentley, περιλαμβάνεται ο συνολικός μηδενισμός του αποτυπώματος που αφήνει η παραγωγική διαδικασία στο περιβάλλον, κάτι που θα επηρεάσει και την εφοδιαστική αλυσίδα των προμηθευτών της. Το εργοστάσιο της Bentley πιστοποιήθηκε ως ουδέτερο από άνθρακα από την Carbon Trust πέρυσι και η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές της κατά 75% από τα επίπεδα του 2010, έως το 2025. Η Bentley ανακοίνωσε προηγουμένως ότι θα προσφέρει μια υβριδική παραλλαγή κάθε μοντέλου έως το 2023 και θα λανσάρει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο έως το 2026.
Μια plug-in υβριδική έκδοση της Bentayga κυκλοφόρησε ήδη και θα την ακολουθήσουν δύο ακόμη υβριδικές εκδόσεις plug-in μέσα στο 2021, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του μοντέλου θα παρουσιαστεί ένα χρόνο νωρίτερα από ότι προγραμματιζόταν, δηλαδή το 2025. Αυτό θα είναι ένα μεγάλο άλμα για μια μάρκα που, [...]
Η Toyota επεκτείνει τη σειρά ηλεκτρικών οχημάτων της με την εισαγωγή στην γκάμα της του επιβατικού Proace Verso Electric.
Το MPV Toyota Proace Electric, θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη (τον Μάρτιο του 2021) – σε τρία μήκη αμαξώματος και τέσσερις κατηγορίες μοντέλων, με το όνομα Combi, Shuttle, Family και VIP, χωρητικότητας από 5 ως και 9 άτομα.
Με κινητήρα 136 ίππων το Proace Electric θα έχει δύο παραλλαγές μπαταρίας 50 και 75 kWh. Οι μπαταρίες είναι τοποθετημένες κάτω από το πάτωμα. Η πρώτη (των 50 kWh) σας δίνει αυτονομία έως και 230 χλμ (με πλήρη φόρτιση, στον κύκλο WLTP, ενώ η επιλογή αυτής των 75 kWh σας επιτρέπει να οδηγήσετε έως και 330 χλμ. Η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 130 χλμ.
Όλες οι εκδόσεις του MPV είναι εξοπλισμένες με έναν τυπικό φορτιστή 7,4 kWh, ο οποίος μπορεί να αναβαθμιστεί σε φορτιστή 11 kWh premium. Η μπαταρία 50 kWh μπορεί να επαναφορτιστεί σε περίπου 30 [...]
Οι μικροί και άγνωστοι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεχίζουν να μας εκπλήσσουν με αυτά που σχεδιάζουν, όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση η αμερικάνικη εταιρεία Elation Hypercars.
O νέος παίκτης σε ότι αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων, με έδρα την Καλιφόρνια, παρουσιάζει το μοντέλο Freedom, το οποίο όπως ο ίδιος ο κατασκευαστής αποκαλεί είναι το πρώτο «made in USA» αμιγώς ηλεκτροκίνητο hypercar.
H Elation ανακοινώνει ότι το χειροποίητο Freedom χρησιμοποιεί ένα monocoque πλαίσιο, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, πάνω στο οποίο έχουν τοποθετηθεί τρεις ηλεκτροκινητήρες που μεταφέρουν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Παράλληλα, δεν λείπει το σύστημα ελέγχου και κατανομής της ροπής (torque-vectoring), καθώς και το κιβώτιο δύο ταχυτήτων που βρίσκεται στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 1.447 ίππους (1.040kW), ενώ υπάρχει και μία ακόμα ισχυρότερη έκδοση, με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, η οποία αποδίδει 1.930 ίππους.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή και Διευθύνων Σύμβουλος της Elation Hypercars, Carlos Satulovsky το Freedom για το 0-96 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 1,8 δευτερόλεπτα, [...]
Με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να μπαίνουν σιγά-σιγά στη ζωή μας, θα πρέπει να γνωρίζουμε πόσο πραγματικά κοστίζει η φόρτισή τους στο σπίτι, πριν προβούμε σε οποιαδήποτε σκέψη αγοράς τους
Πλέον είναι γνωστό στους περισσότερους ότι, παρά την υψηλή τιμή απόκτησής του, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο προσφέρει το πλεονέκτημα του χαμηλού κόστους κίνησης στον ιδιοκτήτη του.
Και εάν μετά την πρόσφατη ψήφιση από τη Βουλή για τα κίνητρα υπέρ της ηλεκτροκίνησης, η τιμή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στη χώρα μας μειώνεται, έχει ενδιαφέρον να δούμε πόσο θα κοστίσει στον ιδιοκτήτη του το αυτοκίνητο για… καύσιμο (ηλεκτρικό ρεύμα), φορτιζοντας το εκεί που σήμερα είναι το πιο σύνηθες σημείο φόρτισης: Στο σπίτι του.
Για να υπολογίσουμε λοιπόν το πόσο κοστίζει η φόρτιση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου στο σπίτι, θα πρέπει να δούμε αρχικά το πόσο κοστίζει η κιλοβατώρα από τον κύριο πάροχο ηλεκτρικού ρεύματος της χώρας μας, τη ΔΕΗ.
Έτσι λοιπόν, στο οικιακό τιμολόγιο το κόστος της κιλοβατώρας είναι 0,11057 ευρώ [...]
Ηλεκτροκίνηση ή ακριβή και συνεχής συντήρηση; Η τελευταία φουρνιά αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης με Euro 7, μπορεί να είναι δύσκολο να «αγαπηθεί» από την αγορά.
Δείτε ΕΔΩ το θέμα και σε μορφή περιοδικού!
Το 2025 αναμένεται να δούμε το λανσάρισμα των τελευταίων συμβατικών μοντέλων. Το 2025 θα δούμε και την τελευταία έκδοση της νόρμας ρύπων Euro7 που ετοιμάζεται για ψήφιση μέχρι το τέλος του έτους. Και όταν λέμε «τελευταία» εννοούμε και πως θα είναι η πιο πρόσφατη, αλλά και πως δεν θα υπάρξει άλλη μετά από αυτή.
Και είναι λογικό, αφού από το 2025 και μετά ότι δεν είναι συμβατικό, και άρα Euro7, θα είναι ηλεκτρικό με μηδενικούς ρύπους, και άρα οι νόρμες Euro δεν έχουν πλέον σημασία. Ίσως να έρθουν άλλες για τα ηλεκτρικά, αλλά ότι συμβατικό παραχθεί μετά το 2025, θα πρέπει να είναι Euro7.
Και αφού μιλάμε για την τελευταία νόρμα, θα είναι και φαρμακερή. Οι συζητήσεις γίνονται σε [...]
Πρόσφατα σχόλια