Blog

Αγορές-Πωλήσεις-Ανταλλαγές αυτοκινήτων

Όπως αναμενόταν για σήμερα, η κροατική Rimac παρουσίασε το νέο, ηλεκτρικό hypercar της, ονόματι Rimac Nevera. Αν μη τι άλλο, το spec που θα κάνει πολλά… κεφάλια να γυρίσουν είναι οι 1.888 ίπποι και τα 2.360 Nm ροπής του!

Τα παραπάνω προσφέρουν εκρηκτικές επιδόσεις:0-100Km/h έρχεται σε μόλις 1,85″ και το 0-160 Km/h σε 4,3″, το 0-300 Km/h σε… 9,3″ και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 415 Km/h! Επιδόσεις που δεν έχουμε ξαναδεί σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι σήμερα και που ξεπερνούν ακόμα και αυτές των κορυφαίων θερμικών hypercars! Χάριν σύγκρισης να αναφέρουμε πως η Bugatti Chiron κάνει το 0-300 Km/h σε 13,6″. Ίσως καλύτερα να συγκρίνουμε το Nevera με την ανακοινωθείσα, ηλεκτρική Lotus Evija που θα κάνει το 0-300 Km/h σε 9″.

Το Nevera έχει 4 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό και είναι, προφανώς, τετρακίνητο. Η 120 kWh μπαταρία του προσφέρει αυτονομία σχεδόν 550 Km και επαναφορτίζεται ταχύτατα, από το 0 στο 80% μέσα σε 19′. [...]

H Rivian, θα ξεκινήσει μία περιοδεία το καλοκαίρι για τα ηλεκτρικά της pick up στις ΗΠΑ, ώστε να δείξει τι κρύβεται πίσω από το τιμόνι του R1T στους ενδιαφερόμενος και σε όσους το έχουν ήδη παραγγείλει.

Όταν σχεδίαζε το R1T, η Rivian είχε επικεντρωθεί στο να κατασκευάσει ένα pick up στο οποίο θα χωράνε άνετα 5 άτομα με τις αποσκευές τους, αλλά να μην είναι τόσο μεγάλο που να υπάρχει δυσκολία στην εύρεση πάρκινγκ. Βεβαίως, μέτρο σύγκρισης είναι η αμερικάνικη αγορά, καθώς το pick up αυτό συγκαταλέγεται ανάμεσα στις κατηγορίες mid-size και full-size trucks.

«Στοχεύσαμε στην χρυσή τομή όταν κατασκευάζαμε το R1T, ώστε να προσφέρει τις ανέσεις ενός μεγάλου αυτοκινήτου και την ευχρηστία ενός αυτοκινήτου πόλης (!) για καθημερινή χρήση» δηλώνει η κατασκευάστρια εταιρεία.

Το R1T είναι 5,5 μέτρα σε μήκος και 2,2 μέτρα σε πλάτος. Ένα FORD F-150 με τη βασική καμπίνα (standard cab), ως σύγκριση, είναι 5,3 μέτρα σε μήκος, ενώ το super [...]

Το αργότερο έως το 2026 ή 2027 τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα είναι φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα στην Ευρώπη, σύμφωνα με έρευνα του BloombergNEF.

ΠΗΓΗ: BloombergNEF,

Το αργότερο έως το 2027, το κόστος παραγωγής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και φορτηγών στην Ευρώπη θα είναι φθηνότερο σε σχέση με τα τα συμβατικά οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με ορυκτά καύσιμα, αναφέρει μελέτη του BloombergNEF (BNEF) για τις Μεταφορές και το Περιβάλλον (T&E)!

Η έκθεση καταλήγει στο συμπέρασμα ότι, κατά συνέπεια, τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν το 100% των πωλήσεων νέων οχημάτων σε ολόκληρη την ΕΕ έως το 2035, υπό την προϋπόθεση ότι οι νομοθέτες θα υιοθετήσουν κατάλληλες πολιτικές και μέτρα, όπως ο καθορισμός στόχων CO2.

ADVERTISING

Αντιμέτωποι με αυτήν την κατάσταση, η T&E και το ECODES καλούν την ΕΕ να είναι πιο απαιτητική με τους στόχους εκπομπών CO2 για τη δεκαετία του 2020, προκειμένου να τεθεί το τέλος της [...]

Η Yamaha Motor δέχεται παραγγελίες για νέο Hyper-EV κινητήρα της (ηλεκτροκινητήρα υψηλών επιδόσεων) που φτάνει τα 350 kW (476 ίππους) στη μέγιστη απόδοση.

Η ηλεκτρική μονάδα (Hyper-EV) είναι εσωτερικού μόνιμου μαγνήτη (IPMSM) και είναι ελαιόψυκτος.

Από το 2020, η Yamaha Motor, αναπτύσσει και εξελίσσει πρωτοτύπους ηλεκτροκινητήρες (35–200 kW) για αυτοκίνητα και άλλες εφαρμογές κινητικότητας. Ωστόσο, η εταιρεία ανέπτυξε επίσης μια μονάδα με μέγιστη ισχύ στην κατηγορία 350 kW (τάση λειτουργίας 800V) που προορίζεται για εγκατάσταση και χρήση σε sport μοντέλα και άλλες εφαρμογές υψηλής απόδοσης.

Το κύριο χαρακτηριστικό αυτής της κατασκευής είναι οι συμπαγείς της διαστάσεις. Σε αυτές μηχανικά και ηλεκτρικά εξαρτήματα αποτελούν μία οντότητα, ενσωματώνοντας το μετατροπέα και την μετάδοση κίνησης σε μία μονάδα. Αναπτύχθηκε επίσης για χρήση είτε ως μεμονωμένη μονάδα, είτε ως κομμάτι χρήσης πολλαπλών μονάδων σε ένα όχημα.

Όσον αφορά την ανάπτυξη πρωτοτύπων που έχουν δοκιμαστεί, η Yamaha αξιοποιεί την τεχνολογία παραγωγής και την τεχνογνωσία της στους τομείς χύτευσης, μηχανικής κατεργασίας [...]

Από News Auto

Τόσο ίδια, μα τόσο διαφορετική. Ενδεχομένως να χρειάζεται μία δεύτερη ματιά, αλλά γρήγορα αντιλαμβάνεσαι την ηλεκτρική αύρα που εκπέμπει αυτή η Mercedes.

Αν γνωρίζεις κάποιες λεπτομέρειες γύρω από την EQC, τότε πολύ γρήγορα μπορείς να μπεις στην τεχνοτροπία και της μικρότερης EQA. Η οποία θέλει τα ηλεκτρικά της Mercedes σχεδιαστικά να μην διαφοροποιούνται σε μεγάλο βαθμό από τα συμβατικά μοντέλα με κινητήρες καύσης. Μία συνειδητή επιλογή από τους Γερμανούς που αφενός αποφεύγουν τα ρηξικέλευθα σχήματα ώστε οι οδηγοί των EV τους να νιώθουν πιο οικεία και να μην είναι «δακτυλοδειχτούμενοι» στους δρόμους, αφετέρου κινούνται σε μια εκ του ασφαλούς κατεύθυνση με μικρότερο κόστος εξέλιξης και κατασκευής.

EV χαρακτήρας με petrol άποψη
Παρά ταύτα υπάρχουν αρκετά στοιχεία ώστε η EQA -το τρίτο EV της Mercedes μετά τις EQC και EQV- να ξεχωρίζει από την πνευματική της αδερφή, την GLA. Κάτι η κλειστή μάσκα με τους LED προβολείς, κάτι το πίσω μέρος με [...]

Η Geely μπαίνει πολύ δυναμικά στο θέμα της ηλεκτροκίνησης των μεγάλων φορτηγών και οι πρώτες εικόνες της δικής της πρότασης, δείχνουν κάτι πολλά υποσχόμενο.

Το φορτηγό της Geely βασίζεται σε ένα επαναστατικό σύστημα ανταλλαγής μπαταριών, κάτι που σημαίνει πως εκτός των άλλων, έχει πειστική απάντηση και στο θέμα της επαναφόρτισης.

Τα ηλεκτροκίνητα φορτηγά, συμπεριλαμβανομένων των φορτηγών μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων είναι το επόμενο μεγάλο project στον κλάδο των επαγγελματικών αυτοκινήτων. Δεν υπάρχει κατασκευαστής που δεν διαθέτει ήδη ηλεκτρικό φορτηγό στη γκάμα του ήδη ή σε διαδικασία εξέλιξης. Η Daimler έχει τοποθετηθεί σαφώς, όπως και τα τμήματα επαγγελματικών οχημάτων VW και Renault. Και τώρα ακολουθεί η Geely. Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι μόνο αυτή που κατέχει το εμπορικό σήμα της Volvo αλλά από το 2017 είναι και ο μεγαλύτερος μέτοχος της Volvo Trucks AB. Με τις πρώτες φωτογραφίες του επερχόμενου ηλεκτρικού φορτηγού που έχουν διαρρεύσει από κάποια συνεργαζόμενη εταιρεία, φαίνεται ξεκάθαρα πως η Geely στοχεύει να τοποθετηθεί [...]

Η Honda σχεδιάζει να καταργήσει πλήρως τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από την Αμερικάνικη γκάμα της έως το 2040, ενώ σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση, πριν αλλάξει η δεκαετία θα έχει έτοιμες τις μπαταρίες ξηρού τύπου για τα ηλεκτρικά της.

Αυτό σημαίνει ότι οι επιλογές στη γκάμα της Honda για τις ΗΠΑ σε πρώτη φάση, θα είναι είτε ηλεκτρικά μοντέλα, είτε με τεχνολογία κυψελών καυσίμου.

What Car ?
Ηρθε πολυτελέστατο για να σε καταπλήξει σε τιμή ΣΟΚ…
Είναι δίπλα σου; Εκανες τη σωστή επιλογή;
100% Νέο και σε τιμή ΣΟΚ!
Επιτέλους χωρίς φόρους και χαράτσια!
Ηρθε το 100% ηλεκτρικό μεγάλο SUV, με μηδενικό φόρο και απίστευτη τιμή
Η Honda κατέστησε σαφές πως, ως ενδιάμεσος στόχος, είναι τα ηλεκτρικά και τα υδρογονοκίνητα να είναι το 40% των πωλήσεών της έως το 2030 και το 80% έως το 2035. Για τη Honda που προς το παρόν δεν διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην Αμερικάνικη [...]

Η BMW θα συμμετάσχει στη συμμαχία μαζί με την Toyota και τη VW, που απώτερο σκοπό έχει την εξέλιξη της μπαταρίας στερεού τύπου που θεωρείται το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η BMW θα κατασκευάσει ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία στερεάς κατάστασης πριν από το 2025, συμμετέχοντας στην διαρκώς επιταχυνόμενη αναζήτηση για μια τεχνολογία που υπόσχεται να ενισχύσει την ισχύ και την αυτονομία στα αυτοκίνητα του είδους. Η αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε ότι οι ερευνητές της εργάζονται «εντατικά» σε μπαταρίες στερεάς κατάστασης, αποκαλώντας το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας ως τον κεντρικό άξονα της μεγάλης αλλαγής των ηλεκτρικών οχημάτων. Η συμμετοχή της BMW στην από κοινού προσπάθεια των Volkswagen και Toyota (ανάμεσα σε άλλους μεγάλους κατασκευαστές) για επιτάχυνση της διαδικασίας εξέλιξης της συγκεκριμένης μορφής μπαταριών που θα σημάνει την επανάσταση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάθε κατηγορίας, είναι αν μη τι άλλο ιδιαίτερα σημαντική.

Ο επικεφαλής ανάπτυξης της BMW, Frank Weber, ανέφερε συγκεκριμένα πως «μέχρι το τέλος της δεκαετίας θα έχουμε [...]

Λίγο καιρό πριν, τα 100 δολάρια για κάθε kWh μπαταρίας ήταν μια τιμή που έμοιαζε πραγματικά «άπιαστη». Τώρα, ο στόχος που τίθεται είναι στα 60 δολάρια/kWh και μάλιστα είναι εφικτός ακόμα και μέσα στο έτος που διανύουμε.

Η μείωση της τιμής για τις μπαταρίες, είναι ένας βασικός παράγοντας για τη διακύμανση των λιανικών τιμών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση του Mobilist, το περασμένο καλοκαίρι, η βιομηχανία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων τελικά άρχισε να βλέπει το φως στην άκρη του τούνελ που είχε να κάνει με τις τιμές των μπαταριών ιόντων λιθίου. Φαίνεται ότι ο μακροπρόθεσμος στόχος των 100 δολαρίων ανά kWh είναι εφικτός μια και σε κάμποσες περιπτώσεις, έχει επιτευχθεί. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, δήλωσε ότι τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα θα μπορέσουν να κάνουν την πραγματική διαφορά με τη διείσδυσή τους στην αγορά, μετά από επιπλέον μείωση 40% στο κόστος μπαταρίας. Αυτό σημαίνει πως ο στόχος που έχει θέσει η [...]

Ποικίλλει η στάση των χωρών έναντι της νέας κινητικότητας, των ηλεκτρικών οχημάτων αλλά και των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης σύμφωνα με έρευνα.

Ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται σε μια περίοδο άνευ προηγουμένου αλλαγής σε κάθε χώρα που ερεύνησαν τα στελέχη της OC&C Strategy Consultants, αλλά η στάση των χωρών ποικίλλει έναντι της κινητικότητας, των ηλεκτρικών οχημάτων, των online πωλήσεων, των αυτόνομα κινούμενων οχημάτων αλλά και των συνδρομητικών υπηρεσιών. Στην έρευνα της OC&C Strategy Consultants αποδεικνύεται ποιες χώρες υιοθετούν τις αλλαγές και ποιες παραμένουν κολλημένες σε έναν περισσότερο παραδοσιακό κόσμο.

Πάντως σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας πάνω από το 80% των οδηγών σε κάθε χώρα εξακολουθούν να βλέπουν το αυτοκίνητο ως απαραίτητο μέσο μετακίνησης, και για την πλειοψηφία η οδήγηση είναι μια δραστηριότητα που απολαμβάνουν, ενώ μόλις το 5% των οδηγών οδηγούν μόνο επειδή «πρέπει».

Σε κάθε περίπτωση, ο κορωνοϊός βοήθησε στην ενίσχυση της σημασίας του αυτοκινήτου, αν και τα χιλιόμετρα έχουν μειωθεί:

-Το 40% των [...]