Blog

Αγορές-Πωλήσεις-Ανταλλαγές αυτοκινήτων

Ηλεκτρική έκδοση και για το smart forfour!
Τόσο το ForTwo όσο και το ForFour, έρχονται με ανανεωμένη εμφάνιση στη νέα τους ηλεκτρική EQ εποχή για τη Smart.

Η συνέχιση της ιστορίας των Smart, έχει αμιγώς «ηλεκτρική γεύση» αλλά η αλλαγή αυτή δεν σταματά μόνο στα τεχνικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων. Αμφότερα τα Smart, το ForTwo και το ForFour, έχουν αρκετές αλλαγές στην εμφάνισή τους προκειμένου να υπογραμμίζεται η διαφοροποίηση σε σχέση με το παρελθόν. Η πρώτη επίσημη αποκάλυψη στο κοινό, θα γίνει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης σε λίγες μέρες, ενώ η Smart έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία και φωτογραφίες από τη νέα γενιά των δύο μικρών της μοντέλων.

Οι πωλήσεις τους θα αρχίσουν το Δεκέμβριο σε κάποιες από τις χώρες της Ευρώπης, ενώ οι πρώτες παραδόσεις στους ιδιοκτήτες, αναμένονται να γίνουν από το Μάρτιο του 2020 και μετά. Τα αλλαγμένα φώτα, η μεγάλη μάσκα με τις κυψέλες στο εμπρός μέρος και οι αεραγωγοί στον προφυλακτήρα [...]

Η Skoda παρουσίασε στο κοινό της έκθεσης της Φρανκφούρτης το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο στην ιστορία της εταιρίας που μετρά ούτε λίγο ούτε πολύ 124 χρόνια. Το Citigo e iV προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 260 χλμ.

Η τσέχικη εταιρία παρουσίασε και επίσημα το νέο ηλεκτρικό της μοντέλο στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης το οποίο είχε κάνει αρχικά την εμφάνισή του τον περασμένο Μάιο στην Bratislava της Σλοβακίας μαζί με το plug-in hybrid υβριδικό Superb iV. Με αυτά τα δύο μοντέλα η Skoda λανσάρει στο κοινό και τη νέα μάρκα “iV” η οποία θα χαρακτηρίζει τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα αλλά και άλλες λύσεις κινητικότητας που θα μας παρουσιάσει στο μέλλον.

Εξωτερικά οι αλλαγές σε σχέση με το Citigo που γνωρίζουμε είναι περιορισμένες αλλά αρκετές για να διαχωρίζουν το νέο μοντέλο της Skoda από τις μέχρι τώρα εκδόσεις του. Η νέα γρίλια σε συνδυασμό με έναν ελαφρώς ανανεωμένο εμπρός προφυλακτήρα αλλά και οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου [...]

Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα σημείωσαν το υψηλότερο ποσοστό ανόδου τον Αύγουστο στη Γερμανία σε αντίθεση με τα diesel και βενζινοκίνητα που κατέγραψαν πτώση.

Οι πωλήσεις αυτοκινήτων στη Γερμανία μειώθηκαν κατά 0,8% σε 313.748 τον Αύγουστο, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε το υπουργείο Μεταφορών.

Οι εισαγωγείς εκτιμούν ότι η μικρή πτώση που σημείωσαν οι πωλήσεις αποδεικνύει ότι η γερμανική αγορά είναι εξαιρετικά ισχυρή παρά τις δυσοίωνες οικονομικές προβλέψεις.

Οι πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων οχημάτων σημείωσαν πτώση 8,2%, καταλαμβάνοντας το 30,2% της αγοράς ενώ επίσης και οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων κατέγραψαν πτώση 2% καταλαμβάνοντας όμως το 61,4%.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημείωσαν άνοδο 104% και πλέον καταλαμβάνουν το 1,6% της αγοράς.

Αρκετές ήταν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που κατέγραψαν υψηλά ποσοστά ανόδου μεταξύ των οποίων η Lexus η οποία σημείωσε άνοδο 32%, η Ford με 28%, η Mercedes με 22% ενώ οι Dacia και Hyundai κατέγραψαν άνοδο 21%.

Οι πωλήσεις της Peugeot αυξήθηκαν κατά 18%, της Skoda κατά 14$ ενώ Mini [...]

Οι Βρετανοί καταναλωτές απορρίπτουν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα τα οποία σημείωσαν νέα πτώση 12% τον Αύγουστο.

Πτώση 1,6 σημείωσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στη Βρετανία τον Αύγουστο με την ζήτηση στα πετρελαιοκίνητα τα καταγράφει νέα μείωση ωστόσο οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατέγραψε άνοδο-ρεκόρ 378% σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Κατασκευαστών και Εμπόρων Αυτοκινήτων.

«Ο Αύγουστος είναι συνήθως ο πιο ήσυχος μήνας για τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων, οπότε η τεράστια άνοδο που κατέγραψαν τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Mike Hawes.

Οι πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων υποχώρησαν 12% τον Αύγουστο, καταλαμβάνοντας το 26,4% της αγοράς, ενώ οι βενζινοκινητήρες σημείωσαν άνοδο 1% καταλαμβάνοντας το 63,8% του συνόλου των πωλήσεων. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα καταλαμβάνουν το 3,4% της αγοράς.

Οι επιδόσεις ανά μάρκα

Οι εταιρείες Porsche, Audi, Volvo και Toyota φαίνεται ότι ήταν οι μεγάλοι κερδισμένοι της Βρετανικής αγοράς αυτοκινήτου τον Αύγουστο ενώ αντίθετα οι Honda, Land Rover, BMW και Jaguar κατέγραψαν πτώση τον [...]

Τα σχέδια της BMW σχετικά με την ηλεκτροκίνηση της γκάμας αυξάνονται σε ρυθμό κυρίως λόγω του νέου CEO στο τιμόνι της φίρμας. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν για μια πλήρως ηλεκτρική σειρά 7, πανίσχυρη αλλά και με μεγάλη αυτονομία χιλιομέτρων.

Η BMW σχεδιάζει να ξεκινήσει μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση της σειράς 7, την επονομαζόμενη i7. Νέες αναφορές που καταφθάνουν από το Μόναχο επιβεβαιώνουν την ηλεκτροδότηση της σειράς 7. Η επερχόμενη EV 7 Series θα μπορούσε να αποδίδει σημαντική ισχύ υιοθετώντας στα σπλάχνα της μία από τις μεγαλύτερες μπαταρίες που εγκαταστάθηκαν ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής. Υπάρχουν φήμες γύρω από δύο εκδόσεις της BMW i7: την “τυπική” έκδοση αλλά και την i7S. Η τελευταία θα έχει μεγαλύτερη αυτονομία και θα είναι πιο δυνατή, όπως λογικά θα περίμενε κανείς. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η i7S θα προσφέρει ισχύ 680 ίππων και μπαταρία 120 kWh. Με βάση αυτά τα στοιχεία, το αναμενόμενο εύρος αυτονομίας σύμφωνα με τις πιο ρεαλιστικές [...]

Μπορεί η νέα μπαταρία με διάρκεια 20 ετών και 1.600.000 χλμ να είναι η επόμενη μεγάλη ανακάλυψη της Tesla;

Μία έρευνα η οποία δημοσιεύτηκε σε τεχνολογική επιθεώρηση του Καναδά, στην αρχή Σεπτεμβρίου και αφορά την αντοχή των μπαταριών φέρνει την Tesla ξανά στο προσκήνιο της ηλεκτροκίνησης. Η εταιρία από το Πάλο Άλτο των ΗΠΑ υποστηρίζει πως η νέα της μπαταρία θα έχει διάρκεια τρεις φορές μεγαλύτερη από αυτές που εφοδιάζουν τα αυτοκίνητά της τώρα (6000 κύκλοι φόρτισης ανεξάρτητα από την θερμοκρασία του περιβάλλοντος).

Η μπαταρία δημιουργήθηκε και παρουσιάστηκε στον Καναδά από τον πρωτοπόρο ερευνητή μπαταριών ιόντων λιθίου Jeff Dahm και έχει ως βάση της την αντίδραση του «μονοκρυσταλλικού υδριδίου νικελίου (NMC) / τεχνητού γραφίτη».

«Οι πρώτες δοκιμές που κάναμε μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι τα στοιχεία αυτών των μπαταριών θα μπορούν να τροφοδοτούν ένα ηλεκτρικό όχημα για περισσότερα από 1,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα (ή σε χρονικά πλαίσια) να διαρκούν τουλάχιστον δύο δεκαετίες», αναφέρει η έκθεση του [...]

Αυξάνονται και πληθύνονται τα ηλεκτρικά μοντέλα που μπορεί να αποκτήσει ο Έλληνας υποψήφιος αγοραστής, προσφέροντας μεταξύ άλλων χαμηλό κόστος κίνησης στον ιδιοκτήτη τους. Ποια είναι όμως όλα τα ηλεκτρικά της αγοράς και πόσο κοστίζουν;

Με την ηλεκτροκίνηση να δείχνει σήμερα ως το αδιαμφισβήτητο μέλλον του αυτοκινήτου, ολοένα και περισσότερο βλέπουμε τις αυτοκινητοβιομηχανίες να επενδύουν πάνω στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, θέλοντας να προσφέρουν μηδενικούς ρύπους ώστε επιπλέον να προσαρμοστούν άμεσα στις ολοένα και αυστηρότερες απαιτήσεις που θέτει σε αυτό το κομμάτι η Ε.Ε.

Και εάν σε άλλες χώρες της Ευρώπης ήδη τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν καταφέρει ακόμη και να πάρουν τα ηνία των πωλήσεων έναντι των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, στην Ελλάδα ακόμη οι πωλήσεις τους βρίσκονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα, κάτι που οφείλεται τόσο στην υψηλή τους τιμή, όσο και στην έλλειψη υποδομών.

Παρ’ όλα αυτά σήμερα, ο Έλληνας αγοράς αυτοκινήτου έχει να επιλέξει σε περισσότερα από κάθε άλλη φορά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τα οποία [...]

Οι αυστηρές προδιαγραφές εκπομπής CO2 αλλάζουν το τοπίο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Τα ηλεκτρικά μοντέλα αυξάνονται συνεχώς, ενώ τα συμβατικά, με κινητήρα εσωτερικής καύσης, αρχίζουν να αποκτούν ήπια υβριδικά συστήματα 48V.

Από το 2021 ο μέσος όρος εκπομπής CO2 του στόλου κάθε κατασκευαστή δε θα πρέπει να υπερβαίνει τα 95 g/km (με πρόστιμο 95 ευρώ για κάθε επιπλέον g/km), ενώ μέχρι το 2030 κάθε κατασκευαστής θα πρέπει να έχει μειώσει κατά 37,5% το μέσο όρου του. Για να αντεπεξέλθουν στις αυστηρές προδιαγραφές οι περισσότερες εταιρείες έχουν ήδη ανακοινώσει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας τους από το 2022, διαθέτοντας στην αγορά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, υβριδικά και ήπια υβριδικά 48V. Τα τελευταία φαίνεται να αποτελούν μονόδρομο όσον αφορά στην επιβίωση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, αφού υπολογίζεται πως προσφέρουν το 50%-70% των κερδών των συμβατικών υβριδικών σε οικονομία καυσίμου, στο 30% του κόστους.

Το σύστημα 48V αναλαμβάνει όλες τις ηλεκτρικές λειτουργίες που στα συμβατικά οχήματα καλείται να επιτελέσει ο κινητήρας. Κλιματισμός, [...]

Η Kia ετοιμάζει την ηλεκτρική έκδοση του Picanto και ήδη επεξεργάζεται σενάρια για να μειώσει ο κόστος παραγωγής ώστε να ρίξει την τελική τιμή του κάτω από τα 16.000 ευρώ.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επανεξετάζουν την στρατηγική πωλήσεων και παραγωγής στα μικρά αυτοκίνητα για την Ευρωπαϊκή αγορά, ως απάντηση στα πιο σκληρά όρια εκπομπών ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η τελευταία τους αναγκάζει να καταφύγουν σε δαπανηρές νέες τεχνολογίες για να πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων και να χάνουν κέρδος. Ήδη η Ford σκέφτεται να σταματήσει την πώληση του KA + ενώ και η Opel μπορεί να ακολουθήσει. Η Kia από την άλλη πλευρά δοκιμάζει την ηλεκτροκίνηση και ετοιμάζει ένα Kia Picanto EV

Η Kia στρέφετε στην ηλεκτροκίνηση για τα μικρά της μοντέλα και ήδη ψάχνει τρόπους μείωσης του κόστους παραγωγής για να κάνει προσιτό το αυτοκίνητο. Μια μπαταρία κατασκευασμένη και εξελιγμένη από την Kia είναι «μια μεγάλη πρόκληση», δήλωσε ο Emilio Herrera, διευθύνων σύμβουλος της Kia Motor Ευρώπης. [...]

Το Nissan Leaf αποκτά δύο ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση (φυσικά) 304 ίπτους 680 Nm ροπής και δείχνει το δρόμο για το πως θα είναι τα ηλεκτρικά GTI.

Τα Hot Hatcback (πεντάθυρα μοντέλα επιδόσεων) έχουν (μέχρι τώρα) κινητήρες εσωτερικής καύσης συνήθως με τρεις, τέσσερις ή πέντε κυλίνδρους (βλπ Ford Fiesta ST, VW Golf R ή το Audi RS3). Η δημιουργία του δυνατότερου Nissan Leaf δείχνει πως όλα αυτά θα αλλάξουν μια μέρα, καθώς τελικά οι ηλεκτροκινητήρες θα επικρατήσουν και οι επιδόσεις θα έρχονται από αυτούς. Θυμηθείτε πως το ίδιο έκανε η Renault με το Zoe E-Sport (ηλεκτρικό με ισχύ 460 ίππων) το οποίο μετονόμασε σε Zoe RS (και θα μπορεί να αντικαταστήσει το Clio RS). Την ίδια φιλοσοφία ακολουθεί και η Nissan αλλά με ένα μοντέλο που ήδη κυκλοφορεί και μπορεί να δημιουργήσει την κατηγορία των Fast EV (γρήγορων ηλεκτρικών).

Το μοντέλο (όπως φαίνεται στο video του Motorsport TV) βασίζεται στο Leaf e + και χάρη σε δύο [...]