Η εταιρεία start-up ευελπιστεί η ευρωπαϊκή ρυθμιστική αρχή να εγκρίνει το project για μαζική μετατροπή αυτοκινήτων.
Με περίπου 5.000 ευρώ μια εταιρεία Start-Up στη Γαλλία μετατρέπει το παλιό ρυπογόνο αυτοκίνητό σας σε ένα ηλεκτρικό όχημα με αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες τους να αποφεύγουν τις όποιες απαγορεύσεις οδήγησης ανακοινωθούν για συγκεκριμένες πόλεις. Ο λόγος για την εταιρεία Transition-One η οποία αντικαθιστά τον παλιό κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα και επιπλέον τοποθετεί μπαταρίες και ένα ειδικό ταμπλό με ενδείξεις σε μοντέλα των εταιρειών Fiat, VW, Renault και PSA Group έναντι 8.500 ευρώ αλλά το κόστος μειώνεται στις 5.000 ευρώ εξαιτίας της κρατικής επιδότησης! Στην Ελλάδα βέβαια όχι μόνο δεν υπάρχει επιδότηση για την αντικατάσταση του θερμικού κινητήρα με ηλεκτρικό αλλά κανένας νόμο δεν το προβλέπει οπότε η οποιαδήποτε αλλαγή θα είναι παράνομη!
Στη Γαλλία όμως ο ιδρυτής της start-up εταιρείας Aymeric Libeau δήλωσε ότι: «Πουλάω σε ανθρώπους που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά ένα ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο [...]
Ο ιαπωνικός κολοσσός στρέφεται στην Κίνα για να καλύψει τις μελλοντικές ανάγκες σε οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Μια νέα εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανακοίνωσαν ότι θέλουν να δημιουργήσουν οι Toyota και η κινεζική BYD η οποία αναμένεται να ξεκινήσει τις δραστηριότητές της από το 2020.
Τα κεφάλαια που θα επενδυθούν για τη δημιουργίας της εταιρείας στην Κίνα θα είναι ίδια από τις συμβαλλόμενες εταιρείες χωρίς ωστόσο να ανακοινωθεί το ύψος της επένδυσης.
Η κοινοπραξία Toyota-BYD στοχεύει στην ανάπτυξη αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων και όχι υβριδικών, έχοντας ανακοινώσει από τον Ιούλιο ότι οι κατηγορίες στις οποίες θα επικεντρωθούν είναι τα σεντάν και τα SUV. Τα αυτοκίνητα αυτά θα πωλούνται καταρχήν στην Κίνα με τα σήματα της Toyota.
Η Toyota έχει θέσει ως στόχο μέχρι το 2025, οι μισές από τις παγκόσμιες πωλήσεις της να αφορούν σε αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα.
Η ιαπωνική εταιρεία επίσης αναπτύσσει οχήματα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή [...]
Το ηλεκτρικό SUV της Audi εφοδιάζεται με 25 χιλιόμετρα παραπάνω αυτονομία, “ξε-αγχώνοντας” ακόμα περισσότερο τους οδηγούς του.
Οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες του Audi e-tron 55 quattro θα μπορούν να ταξιδέψουν 25 χιλιόμετρα περισσότερα σε σχέση με την απερχόμενη έκδοση, φτάνοντας συνολικά τα 436 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP. Έχει δεχτεί σημαντικές τροποποιήσεις το σύστημα ανάκτησης και διαχείρισης ενέργειας, καθώς και το λογισμικό των προγραμμάτων οδήγησης. Ακόμα, υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, ο εμπρός άξονας απενεργοποιείται και επεμβαίνει μόνο όταν χρειάζεται (είτε όταν ο οδηγός πιέσει απότομα το γκάζι είτε αν χαθεί η πρόσφυση των πίσω τροχών).
Κάναμε 300 χιλιόμετρα στην εθνική οδό με το ηλεκτρικό e-tron
Παράλληλα, το Audi e-tron θα διατίθεται και σε έκδοση S line, δίνοντας έμφαση στον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στον εξοπλισμό του συναντάμε -μεταξύ άλλων- ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών και την αερανάρτηση.
Έρχονται κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων και στη χώρα μας, ακολουθώντας την Ευρώπη στην όποια σήμερα μπορεί κανείς να αποκτήσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με επιδότηση έως και σχεδόν 10.000 ευρώ!
Η προώθηση της ηλεκτροκίνησης αποτελεί μια απτή πλέον προτεραιότητα της Ελληνικής Κυβέρνησης, όπως φάνηκε με την πρόσφατη ανακοίνωση του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα
Και, ανάμεσα στα μέτρα που θα πρέπει να παρθούν ώστε η χώρα μας να ξεφύγει από την τελευταία θέση στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, είναι και η παροχή κινήτρων σε όσους επιλέξουν αυτή τη στιγμή να αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Ήδη στην ελληνική αγορά θυμίζουμε ότι η αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου συνοδεύεται και από μηδενικό τέλος ταξινόμησης, ωστόσο η παροχή και ενός ποσού ως κίνητρο αγοράς είναι δεδομένο ότι θα βοηθήσει τα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων όπως τα ηλεκτρικά ή αυτά με πολύ χαμηλούς ρύπους όπως τα plug-in υβριδικά (PHEV), να κυκλοφορήσουν περισσότερο στους [...]
Τεχνολογία και ασφάλεια πάνε χέρι-χέρι στα αυτοκίνητα της Volvo. Αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο για το XC40 και φτάνει στο απόγειό του στην κορυφαία plug-in υβριδική έκδοση Τ5 των 262 ίππων.
To Sensus πάντα στο πλευρό σου
Η Volvo χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για να προσφέρει και στον πλέον απαιτητικό χρήστη μαι ολοκληρωμένη εμπειρία συνδεσιμότητας και ενημέρωσης. Γνωρίστε το Sensus τις ολοκληρωμένες λύσεις υποστήριξης οδηγού και διασκέδασης των Σκανδιναβών που φέρνουν αυτοκίνητο και άνθρωπο πιο κοντά από ποτέ.
Το Sensus έχει σχεδιαστεί γύρω από πέντε βασικά στοιχεία: Την διασκέδαση, την συνδεσιμότητα, την πλοήγηση, τις υπηρεσίες και τον έλεγχο. Μέσω της σουίτας των εφαρμογών και των υπηρεσιών που χρησιμοποιούνται αλλά και του τρόπου που παρουσιάζονται αυτές το Sensus της Volvo προσφέρει σε σας μια μοναδική εμπειρία που αγγίζει τα όρια του ενστικτώδους.
Εξελίσσοντας πιο ασφαλή αυτοκίνητα από το 1927, η φιλοσοφία της Volvo στο συγκεκριμένο κομμάτι έχει περάσει και στα συστήματα συνδεσιμότητας και πολυμέσων [...]
Η Opel συνεχίζει δυναμικά την στρατηγική της για “ηλεκτροποίηση” της γκάμας των μοντέλων της. Από τις αρχές του 2021 η εταιρία με σήμα τον κεραυνό θα έχει ήδη διαθέσιμα οκτώ μοντέλα σε σημαντικές κατηγορίες κλειδιά.
Η Opel σχεδιάζει να ηλεκτροποιήσει όλη την προσφερόμενη γκάμα των μοντέλων της μέχρι το 2024, σύμφωνα και με τον διευθύνων σύμβουλο της εταιρίας Michael Lohscheller. “Περισσότερα μοντέλα θα ακολουθήσουν πολύ σύντομα αφού κάναμε την αρχή με το Corsa-e και το Grandland X Hybrid4 την φετινή χρονιά”, τόνισε ο Lohscheller.
Την χρονιά που μας έρχεται θα προστεθεί στη γκάμα η ηλεκτρική έκδοση με μπαταρίες του Vivaro, ενώ ετοιμάζεται και ο ηλεκτρικός διάδοχος του Mokka X. To 2021 την είσοδό τους στην αγορά θα κάνουν οι ηλεκτρικές εκδόσεις των Combo και Combo Life, όπως και η ανάλογη έκδοση του Zafira Life. Απο την γκάμα φυσικά δεν θα λείπει και μια ηλεκτροποιημένη έκδοση της επόμενης γενιάς του Astra.
“Αυτή η σειρά προϊόντων θα [...]
Ιδιαίτερα φιλόδοξο αποδεικνύεται το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα όσον αφορά διάρθρωση του στόλου οχημάτων στις οδικές μεταφορές έως το 2050. Το σχέδιο περιλαμβάνει διάφορα σενάρια ανάλογα με την αύξηση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και σύμφωνα με τα διαγράμματα το 2015 κυκλοφορούσαν 7,1 εκατ. αυτοκίνητα και δίκυκλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και περίπου 3.000 υβριδικά μοντέλα.
Στη συνέχεια το σχέδιο προβλέπει δύο σενάρια για το 2030 εκ των οποίων το ένα σε ένα στόλο 6,5 εκατ. αυτοκινήτων και δικύκλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, 312.000 υβριδικά, 133.000 plug-in υβριδικά μοντέλα και 459.000 ηλεκτρικά οχήματα. Σύμφωνα με το δεύτερο σενάριο προβλέπεται ότι ο στόλος των αυτοκινήτων και δικύκλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα μειωθούν σε 4,5 εκατ. οχήματα, ενώ τα υβριδικά θα ξεπεράσουν το 1 εκατ. μονάδες. Επίσης τα plug-in υβριδικά θα ανέλθουν σε 870.000 μονάδες και τα ηλεκτρικά θα ξεπεράσουν τα 2,3 εκατ. οχήματα. Παράλληλα εκτιμάται ότι τα κυκλοφορούν και 1.000 οχήματα [...]
Από το 2021 η εταιρεία επιδιώκει την κατασκευή 330.000 ηλεκτροκίνητων στη μονάδα του Τσβίκαου και επενδύει 1,2 δισ. ευρώ σε υποδομές και εκπαίδευση προσωπικού
Μέσα στα επόμενα δύο χρόνια η VW φιλοδοξεί να κάνει στροφή 180 μοιρών στη μονάδα παραγωγής οχημάτων στο Τσβίκαου στην ανατολική Γερμανία καθώς μέχρι το 2021 σχεδιάζει να σταματήσει εντελώς την παραγωγή συμβατικών οχημάτων και να κατασκευάζει αποκλειστικά 300.000 ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα το χρόνο.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως αναφέρει η DW, αποδίδει ρόλο προτύπου στο εργοστάσιο του Τσβίκαου, κοντά στα σύνορα με τη Τσεχία, και δρομολογεί παρόμοιες αλλαγές και σε άλλες μονάδες παραγωγής. Οι ριζικές αλλαγές αποφασίστηκαν το 2017. Απώτερος στόχος της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας παγκοσμίως είναι μέσα στην επόμενη δεκαετία να παρουσιάσει 70 νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα και να πουλήσει 22 εκατομμύρια οχήματα. Στην έδρα της VW γίνεται λόγος για «νέα εποχή» και «την μεγαλύτερη αντεπίθεση παγκοσμίως στο χώρο της ηλεκτροκίνησης».
Η Opel παρουσίασε τη νέα γενιά του Movano, το οποίο προέκυψε μέσα στους κόλπους της μητρικής εταιρείας, του Ομίλου Stellantis. Η πιο μεγάλη είδηση όμως είναι, η δημοσίευση των πρώτων πληροφοριών του νέου Movano-e, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος της γερμανικής μάρκας στην κατηγορία των μεγάλων van.
Σημειώνεται, πως τα νέα Movano και Movano-e αναμένονται στις εκθέσεις των διανομέων της Opel αργότερα μέσα στη χρονιά, ενώ αξίζει να υπενθυμιστεί το γεγονός πως ολόκληρη η LCV γκάμα της μάρκας θα προσφέρει μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση μέχρι το τέλος της χρονιάς. Επιπλέον, η Opel έχει ανακοινώσει ότι θα προσφέρει μία ηλεκτροκίνητη έκδοση με κάθε σειρά επιβατικού και LCV μοντέλου μέχρι το 2024. Υπενθυμίζεται, ακόμα, πως πριν από λίγες ημέρες η Opel παρουασίασε το ηλεκτροκίνητο Vivaro-e σε υδρογονοκίνητη έκδοση με κυψέλες καυσίμου.
«Το νέο Opel Movano-e ολοκληρώνει τη γκάμα ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων μας. Οι εταιρικοί πελάτες μας από το χώρο της βιομηχανίας και του εμπορίου μπορούν πλέον [...]
Το τελευταίο ηλεκτρικό μοντέλο που λανσάρει ο PSA, το Opel Mokka e τίθεται αντιμέτωπο με το ηλεκτρικό C4 C-Cross, σε μία πρώτη «οικογενειακή διαμάχη». Ηλεκτρικό μικρό SUV ή ηλεκτρικό μικρομεσαίο crossover;
Το νέο Mokka πάτησε τους τροχούς στη χώρα μας και μαζί με αυτό ήρθε και η ηλεκτρική του έκδοση, όπως συνηθίζει να κάνει o όμιλος PSA, ή ορθότερα Stellantis, στα τελευταία του μοντέλα. Στο νέο τοπίο που διαμορφώνεται, ο όμιλος αυτήν τη στιγμή διαθέτει τέσσερα αμιγώς ηλεκτρικά SUV, όλα προερχόμενα από τον PSA και προφανώς με πολλά στοιχεία μεταξύ τους. Η νεότερη άφιξη λοιπόν, το Mokka e, καλείται πρώτα απ’ όλα να αποδείξει μέσα στο ίδιο το γκρουπ ότι έχει την ικανότητα να σταθεί απέναντι στα υπόλοιπα μοντέλα. Με το e-2008 να έχει μεγαλώσει και να γλυκοκοιτάζει προς την premium πλευρά, το DS3 Crossback που βρίσκεται πιο κοντά σε διαστάσεις να στρογγυλοκάθεται ήδη στην premium πλευρά, τα περιθώρια δείχνουν στενά. Και από την [...]
Πρόσφατα σχόλια